تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال بردی ارزشمند در مقابل نماینده خراسان را به ثبت رساند.

بردی ارزشمند برای شهرداری گرگان / درخشش« آبرامیان» در عید 2015

تیم بسکتبال شهرداری گرگان از هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور موسوم به لیگ ملی در خانه به مصاف تیم بسکتبال ثامن مشهد رفت که در نهایت این بازی با نتیجه 67 بر 61 به سود گرگان به پایان رسید.

به گزارش گلستان 24، دو تیم در بازی عصر امروز بازی نزدیکی را دنبال کردند و در کوارتر نخست تیم بسکتبال ثامن مشهد توانست با نتیجه 16 بر 17 پیروز میدان باشد و دو تیم در کوارتر دوم نیز دو تیم با اجرای تاکتیک‌های مختلف سعی در در اختیار گرفتن نبض بازی را داشتند اما در نهایت نیمه نخست بازی با نتیجه 42 بر 40 به سود تیم بسکتبال شهرداری گرگان پایان یافت.

در آغاز نیمه دوم، گرگان با روند هجومی بازی را آغاز کرد و کوارتر سوم در حالی که گرگان حمایت هواداران را نیز به همراه داشت با نتیجه 54 بر 50 به پایان رسید و دو تیم به استقبال کوارتر چهارم رفتند.

در کوارتر چهارم نیز بازیکنان تیم بسکتبال ثامن مشهد در دقایق مختلف با استفاده از اشتباهات بازیکنان گرگانی سعی در پیشی گرفتن از حریف خود و ثبت پیروزی دیگر در برابر شهرداری گرگان را داشت اما شاگردان اسدالله کبیر سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان سعی کردند تا حداقل اختلاف امتیاز موجود را حفظ کرده و در نهایت بازی با نتیجه 67 بر 61 به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری گرگان در دور رفت این رقابت‌ها در مشهد از نماینده خراسان شکست خورده بود و به نوعی گرگان در خانه خود، انتقام شکست دور رفت را از مشهدی‌ها گرفت و با ثبت این پیروزی در حال حاضر در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی رقابت‌ها قرار گرفته است.

این برد، بسیار برای گرگان ارزشمند بود زیرا تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ثبت این برد وضعیت بهتری را نسبت به گذشته در جدول به‌دست آورده است و با توجه به آنکه در بازی‌های آینده می‌توان امیدوار بود که با کسب پیروزی از زمین خارج شود در نهایت اتفاقات خوبی در پایان فصل برای گرگان رقم خواهد خورد اما این در صورتی است که پیش‌بینی‌ها در واقعیت هم به سود گرگان رقم بخورد.

15 ریباند ارزشمند در روز نخست سال 2015 میلادی

ساسون آبرامیان بازیکن مسیحی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در حالی که امروز عملکرد بسیار خوبی را از خود بجای گذاشت در کارنامه‌اش 15 ریباند ارزشمند به ثبت رسید که این 15 ریباند آبرامیان در روند رو به رشد تیم بسکتبال شهرداری گرگان تاثیر بسزایی داشت.

آبرامیان در این بازی با ثبت نمره 21 در عملکرد تیمی بهترین بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان و حتی بهترین بازیکن زمین نیز بوده است و توانست 11 امتیاز از مجموع 67 امتیاز گرگان را کسب کند.

از سوی دیگر پویا تاجیک و کامیار صادق‌زاده به ترتیب با نمره 15 و 12 و کسب 17 و 11 امتیاز برای گرگان پس از ساسون آبرامیان بهترین بازی را برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان به نمایش گذاشتند و البته محمد زارعی که از زمان حضورش در گرگان بازی‌های بسیار خوبی را برای شهرداری گرگان انجام داده است در بازی امروز بدترین نمره را کسب کرد و به نوعی نتوانست انتظارات اسدالله کبیر سرمربی تیم شهرداری گرگان را برآورده سازد.

در تیم بسکتبال ثامن مشهد هم صالح فروتن بازیکن شماره 7 این تیم با کسب 10 امتیاز و اخذ نمره 15 در مجموع عملکردش در تیم، بهترین بازیکن تیم بسکتبال ثامن مشهد بوده است.

بر اساس این گزارش تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته آینده در ماهشهر با تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر بازی خواهد کرد و تیم ثامن خراسان نیز در خانه خود به مصاف تیم بسکتبال پمینای اصفهان خواهد رفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار