با حضور ورزشکار گلستانی

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با حضور احسان دانش دوست از گلستان به یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا راه یافت.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با ورزشکار گلستانی، جهانی شد

به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان؛ تیم ملی والیبال نوجوانان ایران دیروز در سومین مرحله یک چهارم نهایی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال آسیا و انتخابی جهان ها در شهر نا یپیداو کشور میانمار به مصاف تیم تایلند رفت و با شکست سه بر صفر این تیم علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی و چهار تیم برتر ، سهمیه حضور در رقابت های جهانی بحرین را به دست آورد.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ایران در دور مقدماتی این رقابت تیم بنگلادش را سه بر صفر شکست داد و برابر کره جنوبی سه بر صفر مغلوب شد. ملی پوشان نوجوان در دور دوم نیز برابر چین سه بر دو مغلوب شدند و در آخرین مسابقه این مرحله موفق به شکست چین تایپه با نتیجه سه بر صفر شده بود.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال جهان از 17 تا 27 آگوست 2017 (26 مرداد تا پنج شهریورماه) به میزبانی بحرین برگزار می شود.

در ترکیب تیم ایران احسان دانش دوست از گلستان در کنار امیر حسین توخته، امیر محمد فلاحت خواه، مرتضی شریفی، ، علی طبری، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت پور در این مسابقات حضور دارند.

علاوه بر بحرین چهار تیم دیگر از قاره کهن آسیا در این رقابت ها شرکت می کنند که تیم های ایران، ژاپن، کره جنوبی و چین با شکست حریفان خود در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی آسیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آوردند.

تیم های تونس و مصر از قاره آفریقا، تیم های کوبا، آمریکا، مکزیک و پورتوریکو از منطقه آمریکای مرکزی و نورسیکا، تیم های آرژانتین، برزیل و شیلی از آمریکای جنوبی نیز از دیگر تیم های شرکت کننده در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان هستند.

در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان 20 تیم شرکت می کنند که 6 سهمیه اروپا هنوز مشخص نشده است.

تیم ملی والیبال نوجوانان امروز (سه شنبه) برای صعود به دیدار نهایی به مصاف کره جنوبی می رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار