عقاب بندر ترکمن امروز در مقابل تیم خاوران جوان آمل بازی را واگذار کرد. دو تیم از این گروه سعود خواهند کرد و عقاب بندر ترکمن به عنوان تیم دوم سعود می کند.

عقاب بندرترکمن، مغلوب خاوران جوان آمل

عبدالحکیم قره جه سرمربی تیم عقاب بندر ترکمن در مصاحبه اختصاصی با گلستان24 در خصوص بازی با تیم خاور جوان آمل گفت : بازی بسیار خوب و در ابتدا پایاپای بود. هر دو تیم آمده بودند که نتیجه بگیرند. تیم آمل در ابتدا احتیاط رو در دستور کار داشت و در بیست دقیقه اول دفاع کرد. در این بیست دقیقه ما خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت هایی هم داشتیم ولی رفته رفته آملی ها بر بازی حاکم شدند و آن ها هم توانستند خودشان را در بازی پیدا کنند ، بازی کاملا پایاپای شد.

عقاب بندر ترکمن

سرمربی تیم عقاب بندرترکمن در خصوص نیمه دوم گفت : ما در نیمه دوم چند تغییر انجام دادیم و توانستیم بازی را در دست بگیریم. اما بر خلاف جریان بازی، ضربه بازیکن تیم حریف به دست یکی از مدافعان ما برخورد کرد که داور اعلام پنالتی کرد . ما از روی نقطه پنالتی از تیم آمل گل دریافت کردیم و بعد از این گل هر چه زدیم به در بسته خورد . ما نتونستیم گل خورده را جبران کنیم. در کل آمل هم بسیار خوب بازی کرد و من فکر می کنم که این برد، به نوعی حق این تیم بود. زیرا ما گل نزدیم و اون ها استفاده کردند. تیمی که گل نزند باید تاوان خوردن گل را بدهد.

وی با بیان این که هر دو تیم جانانه بازی کردند، ادامه داد: واقعا هر دو تیم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند. البته کمی هم شرایط جوی ، باد و باران از کیفیت بازی هر دو تیم کاسته بود،  اما تیمی برنده میشود که بتواند از موقعیت هایی که به دست می آورد نهایت استفاده را بکند.

عبدالحکیم قره جه

قره جه در خصوص ادامه مسابقات گفت : از این مسابقات دو تیم به دور بعد صعود می کنند و ما صد در صد به عنوان تیم دوم از این گروه بالا خواهیم رفت. من این قول را به شما میدهم که حتما طی فردا و پس فردا این نتیجه را جبران خواهیم کرد و از مردم عزیز هم میخواهم که دوباره به استادیوم آمده و تیم را تشویق کنند و حمایت خود را از ما دریغ نکنند . ان شاء ا.. بتوانیم یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و به عنوان تیم دوم بالا بریم.

 در دیگر بازی های امروز، تیم البرز هشتگرد موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم پارس کرج را شکست دهد.

ارسال نظر

  • گلستانی
    1

    اینطوری میخوای کشوری بشین؟

آخرین اخبار