مسابقات بسكتبال قهرمانی جوانان استان گلستان به ميزباني شهرستان كردكوی برگزار شد.

بسكتبال قهرماني جوانان استان گلستان

به گزارش گلستان24 : اين مسابقات در دو گروه شرق و غرب برگزار گرديد كه به ترتيب تيم هاي گنبد و راميان از گروه شرق و تيم هاي كردكوي و گرگان از گروه غرب به عنوان تيم هاي اول و دوم به مرحله ي يك چهارم نهائي راه پيدا كردند.

اين بازي ها در دو مرحله برگزار گرديد كه شهرستان كردكوی ميزبان مرحله ی يك چهارم نهائی آن را بر عهده داشت.

01بسکتبال جوانان گلستان

در این مرحله از مسابقات در سالن تختي اداره ورزش و جوانان اين شهرستان در تاريخ 2و3 بهمن ماه برگزار گردید.، تيم جوانان بسكتبال آرد نيك شهرستان كردكوی که مرحله گروهی را بدون شکست پشت سر گذاشته بود  در مرحله يك چهارم نهائي نیز عالی ظاهر شد و به فينال رسید.

فينال اين دوره از مسابقات بين دو تيم آرد نيك كردكوی و گرگان برگزار شد كه تيم كردكوی توانست در این دیدار نماینده گرگان را شکست دهد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست بیاورد.

سيد خليل رضي مربی تیم آرد نیک شهرستان کردکوی گفت : اين دوره از مسابقات بدليل حضور بازيكنان توانمند كه  از رده هاي پايه مدارج آمادگي را گذارند، از سطح بالايي برخوردار بود؛ اما نهايتا اين جوانان كردكوی بودند كه توانستند با تمرينات مداوم و تلاش نسبت به تيم های ديگر برتر باشند.

مربي تيم بسكتبال جوانان شهرستان كردكوي ادامه داد: جا دارد حال كه فرصتي پيش آمده است از آقاي حاج قنبرعلي زماني مديرعامل محترم كارخانه آردنيك كردكوي بخاطر حمايت هاي مالي كه از رشته ي بسكتبال انجام داده اند تشكر و قدرداني شود.

ارسال نظر

  • خصوصي
    0

    نفرات ايساده از راست :
    فرهاد زحمتكش- كيانوش كياني - سيد محمد حسيني - پرويز درزي - متين حسيني - امير حسين شيخي - سيد خلي رضي
    نفرات نشته از راست : محمد حسين افضلي - علي توسلي - كامياب كيانپور - سـيـد امـيـن عـقـيـلـي - مصطفي مهدوي - علي شكفته

آخرین اخبار