با این پیروزی تیم عقاب بندرترکمن تنها به کسب یک امتیاز برای صعود به دور بعد رقابت های زیر گروه نوجوانان کشور احتیاج دارد.

پیروزی عقاب بندرترکمن برابر پارس تهران

عبدالحکیم قره جه سرمربی تیم نوجوانان عقاب بندر ترکمن در مصاحبه اختصاصی با گلستان24 در خصوص بازی با تیم پارس گفت : با توجه به باختی که دیروز ما به تیم خاور جوان آمل داده بودیم نیاز شدیدی به این پیروزی داشتیم برنامه هامون رو برای این بازی حسابی جفت و جور کرده بودیم و تیم ما یک بازی بسیار بهتر و روان تر از بازی دیروز انجام داد ، بازی در نیمه اول کاملا یک طرفه بود و ما حداقل چهار موقعیت گل را در نیمه اول از دست دادیم .

در نیمه دوم تیم ما کلا پشت محوطه جریمه تیم پارس تهران خیمه زده بود ، تیم تهران حتی یک بار هم نتوانست به دروازه ما نزدیک بشود  بازی کاملا یک طرفه بود و بازیکنان ما فوق العاده بازی کردند و چندین موقعیت گل رو از دست دادیم ، به هر حال ما از همین نتیجه هم راضی هستیم ، همین یک گل هم برای ما سه امتیاز به ارمغان آورد و ما توانستیم به رده دوم جدول صعود کنیم و ان شاء ا... بتوانیم فردا با یک نتیجه خوب و کسب عنوان دوم این گروه ، به دور بعد این رقابت ها صعود کنیم . تگ گل ما رو در این بازی آقای علیرضا کردی به ثمر رساند.

عقاب بندر ترکمن

سرمربی تیم عقاب بندرترکمن در خصوص بازی فردای تیم عقاب با تیم البرز شهر کرج  گفت : ما سه بازی این تیم را از نزدیک دیدیم و این تیم ، تیم خوبی هستش ، این تیم در حال حاضر با کسب چهار امتیاز در رده سوم قرار گرفته و در صورتی که فردا بتواند ما رو شکست دهد با عنوان تیم دوم به دور این رقابت ها صعود خواهد کرد ، ولی تیم ما هم تیم خوبی هستش و ما شناخت کافی از این تیم داریم و ما با یک تساوی در این دیدار هم میتوانیم به دور بعدی این رقابت ها صعود کنیم ولی ما فردا برای برد به میدان خواهیم رفت.

در دیگر دیدار امروز تیم های خاور جوان آمل به مصاف تیم کانون البرز رفت که این بازی با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید و تیم خاور جوان آمل موفق شد به عنوان تیم اول این گروه به دور بعدی این رقابت ها صعود کند.

ارسال نظر

  • همت فراخی
    0

    عقاب بندرترکمن ...

آخرین اخبار