در رقابت‌های دوومیدانی آغاز فصل قهرمانی مردان کشور؛

در روز دوم از مسابقات دوومیدانی آغاز فصل قهرمانی مردان کشور «رضا مقدم» از شهرستان کردکوی استان گلستان بالاتر از کاوه موسوی به مقام قهرمانی و «مهدی محمدی» به مقام سوم دست یافت.

«رضا مقدم» قهرمان پرتاب چکش شد
به گزارش گلستان 24، در جریان رقابت‎های دوومیدانی آغاز فصل قهرمانی مردان کشور که امروز در رشته‎های دهگانه و پرتاب چکش در شیراز پیگیری شد رضا مقدم، ورزشکار گلستانی اهل شهرستان کردکوی استان گلستان با ثبت رکورد 73.50 موفق شد مقام نخست پرتاب چکش کشور را از آنِ خود کند و بالاتر از کاوه موسوی قرار گیرد.
 

این پرتابگر گلستانی دقایقی پیش در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در کردکوی، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات و با ثبت این رکورد توانستم رکورد شخصی خودم را که 73.08 متر بوده را به 73.50 متر ارتقاء بدهم.

 

*تنها و بدون مربی تمرین کردم/ مسؤولان استانی و شهرستانی ارتباطی با من ندارند

رضا مقدم با اشاره به سطح برگزاری مسابقات، بیان کرد: با توجه به آسیب‎دیدگی که سال گذشته داشتم امسال تمرینات خوبی داشتم اما به‎تنهایی و بدون مربی تمرین کردم و به هیچ اردویی دعوت نشدم.

وی ادامه داد: امیدوارم از این پس با حمایت فدراسیون دوومیدانی به اردوها دعوت شوم و خواسته‎هایم توسط فدراسیون عملی شود تا بتوانم رکورد بهتری را به ثبت برسانم.

پرتابگر موفق گلستانی با بیان اینکه با هیچ یک از مسؤولان استانی و شهرستانی ارتباط ندارم و آنها نیز با بنده ارتباطی ندارند، اذعان کرد: البته طبیعی است که وقتی ورزشکاری در مسابقات شرکت ندارد مورد توجه مسؤولان نباشد ولی در حال حاضر که آغاز فصل شروع شده از این پس امیدوارم شاهد حمایت و توجه آنها باشم.

مقدم با اشاره به مسابقات پیش‎رو، تصریح کرد: در حال حاضر هدف نخست بنده شرکت در مسابقات کشورهای همبستگی در 27 اردیبهشت‎ماه جاری در باکو است که امیدوارم در این دوره از مسابقات بتوانم برای کشورم مدال کسب کنم، همچنین در خردادماه در مسابقات آسیایی هندوستان آماده خواهیم شد.

 

*کسب مقام سوم پرتاب چکش توسط «مهدی محمدی» از گلستان

به گزارش فارس، براساس گزارش سایت فدراسیون دوومیدانی در این دوره از مسابقات کاوه موسوی از آذربایجان غربی با پرتابی معادل 69.75 متر دوم شد و مهدی محمدی از استان گلستان نیز با رکورد 67.14 متر در جایگاه سوم ایستاد.

در رشته دهگانه نیز شرکت‎کنندگان در مواد 110 متر بامانع، پرتاب دیسک و پرش با نیزه با یکدیگر به رقابت پرداختند که نتایج نهایی با محاسبه امتیازات کسب شده در همه مواد در نوبت عصر امروز اعلام می شود.

رقابت های دوومیدانی آغاز فصل قهرمانی کشور در سایر رشته‎ها در نوبت عصر امروز پیگیری و تیم قهرمان این دوره از مسابقات نیز مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار