رئیس هیات اسکواش استان گلستان از حضور دو اسکواش باز گلستانی در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا خبر داد.

2 اسکواش باز گلستانی در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا

به گزارش گلستان24، حجت مقسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، اظهار کرد: نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا از سوم اردیبهشت ماه سال جاری در شهر چنا کشور هندوستان برگزار خواهد شد.

اسکواش باز گلستانی

 

وی ادامه داد: «غزال شرف پور» و «فرزاد شکوهی» دو اسکواش باز گلستانی، کاروان ایران را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

مقسم تاکید کرد: اسکواش در استان گلستان و شهرستان گرگان از علاقه‌مندان و استعدادهای بسیار زیادی برخوردار است و می‌توان با سرمایه‌گذاری برای این استعدادها، چهره‌های جوان و خوش آتیه را به اسکواش کشور معرفی کرد.

رئیس هیات اسکواش استان گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر در سالن‌های اسکواش استان گلستان علاقه‌مندان زیادی حاضر می‌وند و سعی دارند از این رشته ورزشی از نفریح به سمت فعالیت ورزشی حرفه‌ای حرکت کنند.

مقسم گفت: تمامی کارهای اجرایی هیات اسکواش استان گلستان را جوانان بر عهده دارند و سعی کردیم تا از استعداد و ظرفیت جوانان برای پیشرفت این رشته ورزشی در استان استفاده کنیم.

وی در پایان ابراز کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفایی استعدادهای فراوان در رشته ورزشی اسکواش از ورزشکاران استان گلستان باشیم و امید دارم تا این دو ورزشکار گلستانی در مسابقات پیش رو با نتایج موفق به استان بازگردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار