آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت

بررسی انتخاب پدر پسر خو‌ش‌تیپ و واکنش به خنده‌های کفاشیان در ۹۰

محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس انتخاب شد

به گزارش گلستان 24 ، برنامه نود دوشنبه شب تا بامداد روز سه‌شنبه روی آنتن رفت و به بررسی اتفاقات فوتبالی هفته گذشته لیگ کشورمان پرداخت.

سوال پیامکی این برنامه به انتخاب محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس در دو دهه اخیر اختصاص داشت و مخاطبان 5 گزینه کریم باقری، علی دایی، احمدرضا عابدزاده، علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا را پیش‌رو داشتند.

در اواسط برنامه برای اولین بار پاسخ مخاطبان پخش شد که علی کریمی با 26 درصد آرا محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس لقب گرفت و پس از او احمدرضا عابدزاده و علی دایی با 21 درصد در مکان دوم قرار داشتند و کریم باقری و مهدی مهدوی‌کیا در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

در ادامه آرای کریمی به 28 درصد رسید تا نشان دهد با اختلاف محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس است و اختلاف عابدزاده با دایی بیشتر شد.

 

پس از آن با توجه به آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به این دیدارها پرداخته شد و همچنین گزارشی از پیکار پلی‌آف نفت مقابل الجیش قطر پخش شد.

جدول گروه‌های 4 گانه منطقه غرب به نمایش درآمد و گزارشی از آغاز دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا پخش شد.

 

آمار مقایسه‌ای لیگ برتر با لیگ‌های معتبر اروپایی پخش شد و مشخص شد که فشردگی لیگ ایران نسبت به سایر لیگ‌های معتبر دنیا بیشتر است.

پس از آن به حضور بازیکن 16 ساله در دیدار سایپا مقابل فولاد اشاره شد و به پیروزی ارزشمند سه بر یک شاگردان جلالی پرداخته شد.

گزارشی از جوان گرایی مجید جلالی در تیم‌هایی که سابقه مربی‌گری آن‌ها را داشته، پخش شد.

گزارشی از بازی پرسپولیس مقابل صبای قم پخش شد و آماری مربوط به این بازی پخش شد.

در آمار پخش شده مشخص شد که پس از تعطیلات شاگردان درخشان هم سخت گل می‌زنند و هم سخت گل می‌خورند.


میهمان برنامه نود مسعود حسن‌زاده بازیکن ذوب‌آهن اصفهان بود.

حسن‌زاده در ابتدای صحبت‌های خود با فردوسی‌پور بر سر سن‌اش اختلاف داشت. وی در فروردین ماه سال 1370 متولد شده بود و اصرار داشت که 24 ساله است اما فردوسی‌پور او را قانع کرد که 25 ساله است.

وی گفت: حدود 16 سالگی به تیم جوانان استقلال پیوستم ، پس از آن به تیم داماش تهران رفتم، سپس در نفت تهران بازی کردم و پس از آن به لیگ یک رفتم و در تیم مس رفسنجان حضور یافتم و در داماش گیلان هم بازی کردم تا در نهایت در ذوب‌‌آهن حضور پیدا کردم.

مسعود حسن‌زاده همچنین از علاقه خود به کریستیانو رونالدو گفت و این ستاره پرتغالی را الگوی فوتبالی خود دانست و دلیل تقلید شادی پس از گل خود به سبک رونالدو را این مسئله دانشت.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: خیلی علاقمندم از ذوب‌آهن به اروپا بروم و علاقه‌ای به حضور در تیم‌های عربی ندارم. البته امیدوارم در تیم ملی بازی کنم و پس از حضور در تیم ملی بتوانم لژیونر فوتبال اروپا شوم.


در ادامه آماری از بازی گسترش فولاد و استقلال پخش شد و مشخص شد که استقلال در نیم فصل دوم بهترین تیم لیگ برتر در کسب امتیاز بوده است.

پس از پخش این گزارش، مجری برنامه در رابطه با محرومیت سه جسه‌ای جاسم کرار با احمدرضا براتی کارشناس حقوقی ارتباط تلفنی برقرار کرد.

وی اعتقاد داشت: به تعلیق درآمدن محرومیت کرار اشتباه بود و کمیته انضباطی به سادگی آرای خود را دستخوش تزلزل می‌کند.

براتی افزود: رای صادر شده به هر نحوی که بود قابل بازگشت نبود و نیاز به تجدید نظر نداشت. و بی‌احترامی کرار به داور مسابقه کاملاً مشهود بود.

پس از وی محسن بزرگی معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال روی خط برنامه 90 آمد و درباره رای صادره و محرومیت جاسم کرار به صحبت پرداخت.

وی اعتقاد داشت، کرار در زمین بازی توسط داور با شدیدترین تصمیم تنبیه شد و محرومیت دوباره وی لزومی نداشت.

بزرگی گفت: ما درباره محرومیت دو جلسه‌ای کرار تذکراتی را درباره مخدوش بودن رای را به کمیته انضباطی دادیم، که افزایش محرومیت بازیکن عراقی از دو جلسه به سه جلسه این شائبه را به وجود آورده که مستندات باشگاه استقلال به کمیته انضباطی باعث شده تا این کمیته نسبت به آن موضع‌گیری کند و محرومیت را تشدید کرده است.

در ادامه گزارشی مفصل از انتخابات هیات فوتبال تهران پخش شد و به بررسی انتخاب حبیب‌الله شیرازی پدر پسر خوش‌تیپ پرداخته شد!

از مجموع 7 نامزد، غیبت 4 نامزد و انصراف 2 کاندیدا باعث شد تا حبیب الله شیرازی برای 4 سال رئیس هیات فوتبال شود و صحبت‌های علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در این باره هم جالب توجه بود.

 

وی اظهار داشت: درباره انتخابات هیات تهران هیچ اطلاعی نداشته و تنها یک رای می‌توانست بدهد و از انتخاب شیرازی با 47 رای ابراز شگفتی کرد.

وی درباره عدم حضور 4 نامزد در انتخابات گفت: احتمالاً آن‌ها در ترافیک مانده‌اند!

در ادامه بهنام ابوالقاسم پور روی خط تلفنی 90 آمد و درباره چینش اعضای مجمع هیات تهران انتقاداتی را مطرح کرد از جمله اینکه به جای حضور داوری مانند علیرضا فغانی از حضور یک داور فوتبال ساحلی به نام رامین حقیقی‌زاده برای رای‌گیری استفاده شده است و عنوان کرد که چرا گرشاسبی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران در این باره ورود نکرده است.

وی گفت: کاملاً مشخص بود که افرادی چیده شده بودند تا آقای شیرازی به عنوان رئیس هیات انتخاب شود و چینش اعضا از قبل مهندسی‌ شده بود.

ابوالقاسم پور در ادامه در واکنش به خنده‌های تمسخر آمیز کفاشیان گفت: آقای کفاشیان باید برای این خنده‌هایت درآن دنیا جواب پس بدهی.

ارسال نظر

آخرین اخبار