با برگزاری مرحله نیمه نهایی لیگ فوتبال ادارات استان گلستان، فینالیست‌های این رقابت‌ها مشخص شدند.

فینالیست‌های لیگ فوتبال ادارات گلستان مشخص شدند

به گزارش گلستان 24، مرحله نیمه نهایی لیگ فوتبال ادارات استان گلستان صبح چهارشنبه در استادیوم آزادی گرگان برگزار شد و تیم‌های زندان‌ها و آموزش و پرورش به فینال این رقابت‌ها راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، تیم زندان‌ها با یک گل از سد منابع طبیعی گذشت و در دیگر دیدار تیم‌های آموزش و پرورش و صدا و سیما مقابل یکدیگر قرار گرفتند که دو تیم در پایان وقت‌های قانونی و اضافی به تساوی دو بر دو رسیدند و تیم آموزش و پرورش در ضربات پنالتی شش بر پنج پیروز شد.

لیگ فوتبال ادارات گلستان

دیدارهای رده بندی و فینال این مسابقات دوشنبه ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که در دیدار رده بندی ساعت ۱۰ تیم‌های منابع طبیعی و صدا و سیما رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و ساعت ۱۱ تیم‌های زندان‌ها و آموزش و پرورش دیدار فینال را برگزار می‌کنند.

دومین دوره لیگ فوتبال ادارات استان گلستان با حضور ۲۲ تیم در سه گروه از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد که دو تیم برتر هر گروه به همراه دو تیم برتر سوم به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردند.

در نخستین دوره این رقابت‌ها تیم‌های شهرداری گرگان، زندان‌ها، رسانه ورزش و سپاه به ترتیب عنوان‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

انتهای متن

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار