برای حضور در مسابقات جهانی والیبال 2017 صورت گرفت

با اعلام نهایی لیست بازیکنان و کادر فنی تیم ملی جوانان والیبال نام دو بازیکن و یک مربی اهل گنبدکاووس نیز در میان اسامی منتشر شده به چشم می‌خورد.

حضور 2 بازیکن و یک مربی گنبدی در لیست نهایی تیم ملی جوانان والیبال
به گزارش گلستان24، با معرفی اسامی نهایی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی جوانان والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات والیبال جهانی 2017 باز هم نام بازیکنانی از شهرستان گنبدکاووس به چشم می‌خورد که نام و آوازه این شهر شمالی و مهد والیبال کشور را زنده کرده است.
 

گنبدکاووس بدون تردید پایتخت والیبال کشور بوده و در سال‌های بسیار و متمادی نشان داده است با دست خالی و فقدان امکانات و بودجه لازم، جوانان غیور و مستعدی را به والیبال کشورمان معرفی کند که تا در مسابقات مختلف و بزرگ بین‌المللی عصای دست تیم ملی ایران باشند.

ابن بار نیز فدراسیون والیبال برای حضور تیم ملی در مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان که از دوم تا یازدهم تیرماه و به میزبانی شهرهای «موراویایی جنوبی» و «برنو» کشور جمهوری چک برگزار می‌شود لیست نهایی بازیکنان و کادر فنی را اعلام کرده است که دو بازیکن گنبدی یعنی «رسول آقچه‌لی» و «اسماعیل مسافر» و بازیکنانی همچون محمود رسولی، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، میربابک موسوی، میثم صالحی، شایان شاهسوند، طیب عینی، علی‌اصغر مجرد، علی یوسف‌پور، مهدی لطفی، جواد کریمی، علی رمضانی، مصطفی خلیلی، اسماعیل طالبی، پوریا نودوزپور و بیژن‌ براتی در لیست بازیکنان اعزامی به مسابقات قرار دارند.

همچنین در لیست کادر فنی تیم ملی نیز نام «حسین خوریانی» آنالیزور گنبدی به چشم می‌خورد که در کنار افرادی همچون اکبر‌ محمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی سرمربی، مسعود آرمات مربی، علیرضا طلوع‌کیان مربی، احمد لاهوتی مربی، بهمن تاریوردی‎زاده مربی بدنساز، محمد امین شاکری آنالیزور، مهدی احمدی تراپیست و محمود محمدی به عنوان ماساژور به تیم ملی والیبال کشورمان خدمت خواهند کرد.

گفتنی است در حال حاضر بیش از 20 بازیکن گنبدکاووس در تیم‌های مختلف لیگ برتر مشغول به توپ‌زنی هستند و فرهاد قائمی، رحمان داوودی و میکائیل تاجر نیز از ملی پوشان والیبال کشورمان در مسابقات مختلف به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار