تیم فوتبال نونهالان استیل البرز آق قلا موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم ملوان بندر انزلی را شکست دهد و به جمع چهار تیم لیگ برتر نونهالان کشور صعود کند.

صعود استیل البرز آق قلا به جمع چهار تیم برتر کشور

عبدالله شایسته سرمربی تیم نونهالان فوتبال استیل البرز آق قلا در مصاحبه اختصاصی با گلستان24 گفت : روز دوم بازی های ، مرحله دوم لیگ برتر نونهالان کشور امروز در آق قلا برگزار شد و در بازی اول امروز تیم های فولاد خوزستان و مس کرمان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

عبدا..

سرمربی تیم نونهالان استیل البرز در مورد بازی امروز این تیم گفت : در دومین بازی امروز تیم ما با تیم ملوان بندر انزلی بازی داشت که بازی خوبی بود ، بچه های گیلان در ابتدا خوب بازی کردند و حتی توانستند یک گل هم به ما بزنند ولی ما موفق شدیم با دو گلی که احسان منوچهری و رضا بیات به ثمر رساندند بازی را ببریم.

شایسته در ادامه گفت : در این دو روز بازیکن های ما بسیار خوب کار کردند ولی بارندگی های اخیر ، باعث خراب شدن زمین مسابقات شد که کمی ما را اذیت کرد. با این بردی که امروز کسب کردیم صعود ما به جمع چهار تیم پایانی این رقابت ها قطعی شد ، البته آخرین بازی ما با تیم فولاد که در حال حاضر چهار امتیاز دارد ، برای مشخص شدن سرگروه مهم می باشد.

استیل البرز آق قلا

لازم به ذکر است که آخرین روز این رقابت ها روز یک شنبه برگزار خواهد شد ، تیم های مس کرمان و ملوان بندرانزلی ( ساعت 12 ) و تیم های  استیل البرز آق قلا و فولاد خوزستان (ساعت14 ) به مصاف هم خواهند رفت.

ارسال نظر

آخرین اخبار