با اعلام نهایی لیست تیم ملی والیبال مشخص شد

فرهاد قائمی بازیکن پرافتخار گنبدی تیم ملی والیبال تنها گلستانی حاضر در لیگ جهانی والیبال خواهد بود.

فرهاد قائمی تنها نماینده گلستان در مسابقات لیگ جهانی والیبال در ایتالیا
به گزارش گلستان 24، گنبدکاووس به عنوان یکی از شهرهای شمالی کشور که همواره در کشف و پررورش استعدادهای والیبال زبان زد عام و خاص بوده است بار دیگر نیز نشان داد مهد والیبال و مرکز افتخارآفرینی این رشته مهیج در سطح کشور است، به طوری‌که پس از افتخارآفرینی‌های تیم ملی والیبال ساحلی در مسابقات آسیایی تایلند با حضور دو ورزشکار گنبدی در ترکیب تیم ملی، «اسماعیل مسافر» و «رسول آقچه‌لی» نیز به تیم ملی والیبال جوانان کشور برای حضور در مسابقات جهانی دعوت شدند.
 

روز گذشته نیز تیم ملی والیبال کشورمان که از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به سمت ایتالیا حرکت کرده بود با 14 بازیکن و 9 نفر عضو کادر فنی وارد کشور ایتالیا شد تا در مسابقات لیگ جهانی والیبال به میزبانی این کشور شرکت کند.

در این لیست 14 نفره نیز که قرار است از فردا در رقابت‌های سطح A لیگ جهانی شرکت کنند نام «فرهاد قائمی» بازیکن نام‌آشنای والیبال کشورمان که از فرزندان مستعد و پرتوان گنبدکاووس است نیز دیده می‌شود.

لیست تیم ملی والیبال برای شرکت در این مسابقات عبارت است از سعید معروف و فرهاد سال‌افزون به عنوان پاسور، رضا قرا و امیر غفور به عنوان بازیکنان پشت خط زن، فرهاد نظری‌افشار، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور و محمد جواد معنوی‌نژاد به عنوان پنج بازیکن دریافت کننده، سامان فائزی، عادل غلامی و مسعود غلامی به عنوان مدافعین وسط و مهدی مرندی و مصطفی حیدری در پست لیبرو که به تیم ملی برای شرکت در هفته اول لیگ جهانی والیبال در ایتالیا از سوی ایگور کولاکوویچ دعوت شده‌اند.

علاوه بر ایگور کولاکوویچ سرمربی این تیم نیز نام امیر خوش‌خبر به عنوان سرپرست، پیمان اکبری، دراگان کوبیلسکی و سعید رضایی به عنوان مربی، دکتر سیامک افروزی به عنوان پزشک، دانیل میسیچ به عنوان مربی بدنساز، نوید مشجری در سمت آنالیزور و علیرضا پیشیاره نیز به عنوان ماساژور در کادر فنی 9 نفره تیم ملی ایران به چشم می‌خورد.

گفتنی است تیم ملی والیبال ایران ساعت 4:10 بامداد روز سه‌شنبه نهم خردادماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی ایتالیا شده است و در گروه A مسابقات لیگ جهانی با آرژانتین، آمریکا، ایتالیا، برزیل، مکزیک، بلغارستان، روسیه، صربستان، فرانسه، لهستان و کانادا هم گروه است.

اولین بازی تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت‌ها فرداشب جمعه ساعت 22:30 با تیم میزبان یعنی ابتالیا خواهد بود که اولین محک جدی مربی جدید تیم ملی نیز در مسابقات بین‌المللی به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار