منتظر استعفای رئیس هیات بسکتبال گرگان هستم

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در واکنش به تصمیم استعفای رئیس هیات بسکتبال گرگان گفت: ماه مبارک رمضان تمام شده و منتظر این قول رئیس هیات بسکتبال گرگان هستم و به شخصه اگر قولی را به رسانه‌ها بدهم حتما انجام خواهم داد.

 درآمد خانه بسکتبال چندین برابر قیمت اجاره آن است

به گزارش گلستان24،بهمن طیبی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت اجرای واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی (ماده 88) اظهار کرد: ماده 88 یک تکلیف قانونی است که ما گریزی از آن نداریم هر چند که خودم در بخشی از اجرای این قانون نقد دارم.

وی ادامه داد: به نظر من باید دست ادارات کل باز گذاشته شود تا برخی از سالن‌های تخصصی را بتوانند با اختیار خودش و با مبالغ کارشناسی به هیات‌های مربوطه بدهد اما تا زمانی که این اختیار به ما داده نشود ما نمی‌توانیم خارج از قانون عمل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در خصوص برخی از نقدهای بیان شده نسبت به رویکرد اداره‌کل ورزش و جوانان در افزایش تعرفه اجاره برخی سالن‌های ورزشی گفت: برخی از نقدها برای فرار به جلو است و این نوع بیان را هیچگاه نمی‌پذیرم.

طیبی در خصوص اظهار نظر رئیس هیات بسکتبال شهر گرگان که در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس عنوان کرد که پس از ماه مبارک رمضان و اتمام احداث زمین بسکتبال رو باز در پشت خانه بسکتبال استعفا خواهم داد، گفت: منتظر قول‌های داده شده وی هستیم و ماه مبارک رمضان هم تمام شده و منتظریم به قولشان عمل کنند.

وی اضافه کرد: من باز هم تاکید می‌کنم با ماده 88 در اصل موافق نیستم و باید دست ادارات کل برای واگذاری سالن‌های تخصصی به هیات‌های تخصصی باز باشد اما تا زمانی که اختیاری داده نشده ناچار به اجرای دقیق قانون هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: پولی که هیات‌های برای اجاره سالن پرداخت می‌کنند به ادارات همان شهرستان اختصاص داده می‌شود و ادارات شهرستانی به نسبت معیارها و شاخص‌های مشخص، این هزینه را به هیات‌ها بر می‌گردانند و ما هیچ یک از این رقم‌ها را نزد خودمان نگه نمی‌داریم.

طیبی در خصوص دوبرابر شدن قیمت اجاره برخی از سالن‌ها بیان کرد: این اجاره بهاء بر اساس نظر کارشناس رسمی دادگستری مشخص می‌شود.

وی در خصوص انتقاد رئیس هیات بسکتبال در خصوص دو برابر شدن اجاره بهاء این سالن، اضافه کرد: در آمد خانه بسکتبال چندین برابر آن مبلغی است که در کارشناسی اجاره داده شده است و اینکه اطلاعات نادرستی به مردم داده شود کار درستی نیست.

طیبی در پایان تاکید کرد: به طور قطع اگر من قولی که در رسانه بدهم پای قولم می‌ایستم و ماه مبارک رمضان هم تمام شده و منتظر اجرای قول ایشان هم هستم.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار