رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان و کم شنوایان استان گلستان گفت: اردوی تیم ملی ۳ رشته ورزشی قبل از آغاز رقابت‌های المپیک جهانی به میزبانی گلستان آغاز شد.

 اردوی تیم ملی ۳ رشته ورزشی ناشنوایان در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24، صادق داداشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کادر فنی و مربیان تیم‌های ملی فوتبال چمنی، والیبال ساحلی و دوومیدانی استان گلستان را به علت شباهت آب و هوایی با شهر محل برگزاری المپیک جهانی ناشنوایان برای برگزاری اردوی آماده‌سازی خود انتخاب کردند.

وی بیان کرد: اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی با 20 بازیکن در گرگان و اردوی تیم ملی دو و میدانی با 5 دونده و تیم ملی والیبال ساحلی هم با 5 ورزشکار در بندرترکمن از امروز آغاز و به مدت حدود یک هفته ادامه دارد.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان و کم شنوایان گلستان افزود: استان گلستان در تیم‌های ملی فوتبال چمنی و دوومیدانی ورزشکار ندارد اما در والیبال ساحلی حامد گرگانی تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر مربیان برگزار می‌کند.

داداشی ادامه داد: در تیم ملی دو ومیدانی ناشنویان اگر چه استان گلستان ورزشکار ندارد اما سرمربی این تیم حبیب کیاء از استان گلستان است.

وی افزود: ورزش ناشنوایان گلستان استعدادهای زیادی در رشته های گوناگون دارد که رفع مشکلات و فراهم کردن حداقل های لازم برای انجام تمرین، زمینه شکوفایی این توانمندی ها را فراهم خواهد کرد.

بیست و سومین دوره المپیک 2017 ناشنوایان، اواخر تیرماه سال جاری در سامسون ترکیه برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار