– نایب رییس هیات کبدی گلستان گفت: اردوی آماده سازی تیم های ملی کبدی مردان و زنان ایران با حضور 14 کبدی کار گلستانی در تهران برگزار می شود.

 حضور 14 گلستانی در اردوی تیم ملی کبدی مردان و زنان ایران

به گزارش گلستان24، اعظم مقصودلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اردوی تیم ملی زنان از شنبه 24 تیرماه در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز می شود و ملی پوشان تا ششم مرداد به تمرینات خود زیر نظر کادر فنی ادامه می دهند.

وی بیان کرد: از 25 بازیکن فراخوان شده به اردوی کبدی بانوان؛ بهناز حسینی، زهرا عباسی، طاهره تیره گر، زهرا معصوم آبادی، صدیقه جعفری، سحر ایلات و فاطمه نظری گلستانی هستند.

مقصودلو که به عنوان سرمربی در کنار این تیم حضور دارد همچنین گفت که مسئولیت بدنسازی این تیم برعهده منصوره ابوجعفری از گلستان است.

نایب رییس هیات کبدی گلستان همچنین به آغاز اردوی تیم ملی مردان اشاره کرد و گفت: کیوال چاند سوتار سرمربی هندی تیم ملی 17 نفر را به آخرین اردوی تیم ملی دعوت کرد که از این تعداد، هفت نفر گلستانی هستند.

وی اظهار کرد : این اردو از 23 تیر (فردا جمعه) در گرگان آغاز می شود و ملی پوشان تا 28 این ماه به تمرینات خود ادامه می دهند.

مقصودلو افزود: علی اکبر بسطامی، محمد اسماعیل مقصودلو، مبین نظری، هادی حاجیلری، محمد تقی پایین محلی، محمد ملاک و میثم قجر گلستانی های حاضر در این اردو هستند.

به گفته وی؛ در تیم ملی کبدی مردان ایران غلامرضا مازندرانی به عنوان مربی، وجیه اله شهری به عنوان بدنساز و حمیدرضا شرایین به عنوان سرپرست از گلستان حضور دارند.

انتهای پیام/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار