هفته اول مسابقات لیک برتر والیبال ساحلی کشور با پیروزی تیم هتل کانیار علی آباد تنها نماینده گلستان در این رقابت ها در برابر اوج رامسر آغاز شد.

پیروزی هتل کانیار علی آباد در هفته اول لیگ برتر والیبال ساحلی

به گزارش گلستان 24، رییس اداره ورزش و جوانان آق قلا اظهار داشت: آق محمد سلاق و حامد میرزعلی دو تن از والیبالیست های ساحلی باز این شهرستان در قالب تیم هتل کانیار گلستان در گروه ب مسابقات لیگ برتر در مجموعه ورزشی کوثر رامسر به مصاف تیم اوج این شهرستان رفت که تیم مهمان با کسب دو برد از مجموع سه بازی به پیروزی رسید.

امانگلدی گرکز اظهار داشت: در ترکیب تیم حریف نیز آرش وکیلی از بازیکنان با سابقه آق قلای حضور داشت.

در دیدار اول تیم میزبان 2بر 1 نماینده گلستان را شکست داد اما در دومین جدال هتل کانیار با نتیجه 2 بر صفر اوج رامسر را شکست داد و جدال به دیدار سوم کشیده شد که نماینده گلستان توانست با نتیجه با15 بر 10 تیم میزبان را با ترکیب عباس پورعسگری و آرش وکیلی شکست دهد.

محمد جمشیدی و مسعود روحی از گیلان داوری سه جدال نماینده گلستان با تیم اوج رامسر را برعهده داشتند و نادر انصاری از تهران ناظر این بازی بود.

دیدارهای هر هفته لیگ برتر والیبال ساحلی به صورت دو برد از سه بازی برگزار می شود

به گزارش ایرنا در دیگر بازی گروه ب یک دیدار در سلمانشهر برگزار شد و آکادمی وثوق (محمد شالیکار – میثم نظر پسندی) و توپکا شمال (جواد فیروز پور – علیرضا آقاجانی) به مصاف هم رفتند که در مجموع این تیم توپکا بود که 2 بر 1 بر حریف غلبه کرد.

در این هفته در گروه ب مسابقات تیم توسعه و عمران متل قو با قرعه استراحت روبرو بود.

دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه های برتر ایران در دو گروه و به مدت پنج هفته پیگیری خواهد شد که بازی های گروه الف به دلیل شرکت بازیکنان تیم های شهرداری منطقه 22 و پارس میکا کیش در تور جهانی مراکش به تعویق افتاده است .

انتهای پیام/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار