انتقاد بسیج دانشجویی استان به رفتار ملی پوشان فوتبال:

در پی اقدام غیر انسانی و بی شرمانه دو بازیکن تیم ملی کشور مان در بازی که در ترکیب تیم پانیونیوس برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس داشتند بسیج دانشجویی استان گلستان بیانیه ای صادر کرد.

بی غیرتی بخاطر یک مشت دلار!!!

به گزارش گلستان24؛به نقل از دانشجو سلام، در این بیانیه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و هتک حرمت به مسجد الاقصی آمده است:

دو بازیکن تیم ملی فوتبال چطور توانستند با نادیده گرفتن ظلم رژیم اشغالگر قدس به چنین اقدامی دست بزنند مگر اینان جنایات اسرائیل در حق مردم مظلوم فلسطین را ندیده اند؟!

آیا عوامل رژیم اشغالگر دست  به ترور دانشمندان هسته ای کشورمان نزدند؟!

مگر رژیم کودک کش اسرائیل نماد ظلم و ظالم واقعی در دنیا نیست! و آیا در قرآن برنکوهش ظالم تاکید نشده است! حال این رفتار این دو دوبازیکن فوتبال از چه توجیه و منطقی برخوردار است!

البته با وجود رفتارهای قابل تقدیر ورزشکاران در مسابقات و المپیاد های ورزشی برای امتناع  مسابقه با رژیم اشغالگر، متاسفانه شاهد بودیم در یک اقدام غیر انسانی مسعود شجاعی و احسان حاجی صفی به بهانه تعهد باشگاهی خود چشم بر روی تعهد انسانی و اخلاقی و شرعی خود بستند و با  کسانی بازی کردند که مرتکب جنایات بی شمار در حق بشریت شده اند.

این بازیکنان اگر به فرمایشات امام خمینی و مقام معظم رهبری توجه می داشتند درمی یافتند که این رژیم منحوس چه جایگاهی در بین امت اسلام دارد.

و مسئله ای که شرم آوی این رفتار آنها را بیشتر میکند این است که شاهدیم بسیاری از بازیکنان غیر مسلمان فقط به خاطر حس انسان دوستی و اخلاقی حاضر نبودند در مسابقاتی که با این رژیم کودک کش برگزار می شد شرکت نمایند و حتی از دست دادن با آنها خودداری می کردند به طوریکه رونالدو  بازیکن برتر فوتبال اظهار  میداشت اگر یک بار بگویم اسراییل را دوست دارم فیفا مرا بهترین بازیکن سال معرفی خواهد کرد اما من طرفداری از آن کودک گرسنه فلسطینی را با رییس جمهور اسراییل عوض نمیکنم.

ولی با کمال تاسف باید گفت بازیکنان ایرانی ما که مسلمان هستنند  تنها به خاطر بهانه واهی  جریمه مالی حاضر شدند شرافت و غیرت خود را بفروشند و همبازی  با دشمن بشریت شوند.

در همین راستا بسیج دانشجویی گلستان ضمن محکوم کردن این حرکت خائنانه این دو بازیکن از مسئولین به خصوص فدراسیون فوتبال انتظار دارد تا با آنان برخورد جدی نماید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار