دو ملی پوش ایرانی با سنت شکی و بی توجه ای به اصول اعتقادی کشور برای دیدار با نماینده رژیم کودک کش اسرائیل به میدان رفتند.

ایران هرگز اسرائیل کودک کش را به رسمیت نمی شناسد/حاج صفی و شجاعی بر خلاف اصول اعتقادی کشور عمل کردند

به گزارش گلستان24؛مسعود شجاعی و احسان حاج صفی دوبازیکن ایرانی تیم پانیونیوس یونان در بازی با تیم مکابی نماینده رژیم اشغالگر قدس به میدان رفتند و شان ورزش ایران را زیر پا گذاشتند.

این بازی که دور برگشت بازی های پلی آف لیگ اروپا بود و از اهمیت آنچنان بالایی نیز برخوردار نبود ولی این دو بازیکن علی رغم این که می دانستند سیاست کشورشان در رابطه با این جور مسائل چیست بی تفاوت پا به میدان گذاشتند.

پهلوانان زیادی در ورزش ایران بودند که به علت حمایت از مردم مظلوم فلسطین با این رژیم غاصب بازی نکردند و قهرمانی صد در صد و مدال طلای ارزشمند را از دست دادند،البته آنها برای مردم کشور قهرمانانی هستند که برای دیگران از خودگذشتگی کردند و روحیه پهلوانی را بر مسائل مالی مقدم تر دانستند.

اشکان داژگه نیز یکی از فوتبالیست های مطرح کشور ما که تابعیت خارجی دارددر کشور 
آلمان از بازی با تیم اسرائیلی خود داری کرد چون خود را اصالتا یک ایرانی و تابع قوانین کشورش می دانست.

نه تنها این دو بازیکن بلکه دیگر ورزش کاران در رشته های مختلف نظیر کشتی،تکواندو و...  این سنت که ریشه در حمایت از مظلومان را دارد ادامه داده اند و حتی قهرمانان دنیا نظیر کریستیانو رونالدو و مارودونا نیز بارها از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

این دوبازیکن بارها برای کشور افتخار آفرینی کرده اند و در بازی های مختلف به ایفای نقش پرداخته اند ولی با این حال این این بازیکنان با انجام این کار به دیگر ورزشکاران که قبلا برای اقتدار ایران از خود گذشتگی کرده بودند نیز به نحوی توهین کردند.

این رژیم که خون خواری و زمین خواری در نطفه آن شکل بسته است با تقدیر از این دو ورزشکار ایرانی کار آنها را ستود و از حرکت آنها ابراز خوش حالی کرد تا از لحاظ سیاسی برای خود منفعتی در جامعه جهانی کسب کند.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار