علاقه مندان به شرکت در این مسابقه معنوی برای دریافت کتاب می توانند به مجموعه انجمن نویسندگان واقع در مرکز استان، شهرستان گرگان - خیابان شهدا - لاله سیزدهم - روبروی مزار لطفی مراجعه یا با شماره 01732265159 تماس بگیرند.

مسابقه بزرگ کتاب من خانواده ام را دوست دارم در استان گلستان

به گزارش گلستان 24، انجمن نویسندگان استان گلستان هوران، در راستای عرصه جهاد فرهنگی و به جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان گلستان، این آینه فرزانگی و برگزاری مسابقه کتابخوانی، (کتاب خانواده) به سبک ساخت یک جلسۀ مَطوی در محضر مقام رهبری، در منظومة نظرات راهبردی ایشان دربارة سبک زندگی، اولین عنوانی که مطرح می‌کنند خانواده است و به خانواده به عنوان سلول بنیادینی می‌نگرند که بافت‌های جامعه را ایجاد می‌کند. این کتاب، بیش از یکصد سخنرانی حضرت آقا، مربوط به جلسات خطبه‌خوانی عقد، نشست اندیشه‌های راهبردی با موضوع زن و خانواده و ...، به کار رفته است.

 

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه معنوی برای دریافت کتاب می توانند به مجموعه انجمن نویسندگان واقع در مرکز استان، شهرستان گرگان - خیابان شهدا - لاله سیزدهم - روبروی مزار لطفی مراجعه یا با شماره 01732265159 تماس بگیرند.

 

اشاره: در شهرستان گرگان، مجموعه های اپارتمانی درخواست شما با پیک ارسال می شود/ سفارش دهید، همراهاتن هستیم.

 

همچنین افرادی که امکان حضور در مجموعه هوران را ندارند تماس بگیرند با پیک ارسال می نمائیم.

 

 

شیوه نامه شرکت در مسابقه 

 

شما می‌توانید با مطالعه و پاسخ به سؤالات کتاب «خانواده»، با کسب ۹۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیازِ ممکن در قرعه‌کشیِ مسابقه کتاب و زندگی شرکت کنید.

 

جوایز این دوره ازمسابقه: 
سفر به عتبات عالیات، سفر به مشهد مقدس، سکه بهار آزادی و بیش از یک میلیارد ریال جوایز نقدی و غیرنقدی دیگر.

 

روش‌های ثبت‌نام و پاسخ‌گویی به سوالات: 
الف) از طریق پیامک: 
ابتدا بر چسب (label) داخل کادر را خراشیده و کد ده‌رقمیِ شرکت در مسابقه را به‌همراه پاسخِ سؤالات و با توجه به الگویِ زیر به شماره ۱۰۰۰۱۶۶۱ پیامک نمایید. 
کدِ ده‌رقمی را نوشته، سپس ستاره (*)را وارد کرده در ادامه شماره آزمون مندرج در برگه سؤالات را بنویسید و مجدداً ستاره (*) را وارد نمایید، و در آخر پاسخِ سؤالات را به ترتیب و بدون فاصله مانند الگوی زیر ارسال نمایید.

 

1431241343*48*1023521032

 

تذکرات مهم: 
تمام گزینه‌های صحیح می‌بایست پشت سر هم و بدونِ فاصله باشند. 
شماره تلفنِ همراه و کد ده‌رقمی به عنوان شناسه شما در مسابقه محسوب می شود.

 

ب) از طریق وب‌سایتِ مسابقه: 
برای پاسخ‌گویی به سؤالات مسابقه، از طریق لینک ورود کاربران که در بالای صفحه قرار دارد، به صفحه مربوطه بروید و با وارد نمودنِ شماره موبایل و رمز عبور که هنگام ثبت‌نام درج نموده اید، وارد محیط کاربری خود شده، سپس در فضای مشخص شده کد کارت ده‌رقمی خود را ثبت نمایید، در ادامه می‌توانید با انتخاب شماره آزمون که بالای سؤالات آزمون هر فصل قرار دارد، پاسخ سؤالات خود را ارسال نمایید.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار