مدیر اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت:تاکنون حکمی درباره محرومیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان به دست ما نرسیده اما اگر این موضوع صحت داشته باشد، به این حکم اعتراض داشته و این را با مستندات ارائه می دهیم.

محرومیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان پذیرفتنی نیست

به گزارش گلستان 24، علی اصغر بیانی شامگاه شنبه در حاشیه صحن علنی شورای شهر گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره سه جلسه محرومیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان از سه دیدار خانگی اظهار داشت: تا این ساعت حکمی از فدراسیون به دست ما نرسیده اما اگر چنین حکمی صحت داشته باشد این بی‌انصافی است که بدون حضور نماینده ما جلسه کمیته انضباطی برگزار شده باشد.

وی افزود: ما فیلم این دیدار و بقیه مستندات را داریم و اعتراض خود را به فدراسیون با مستندات و اشتباهات تیم داوری و ناظر فدراسیون و اعمال مربیان و بازیکنان تیم مهرام ارائه خواهیم کرد.

نماینده تام الاختیار شهردار در تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: باید از این سرعت عمل فدراسیون بسکتبال تعجب کرد که در 24 ساعت حکم را بدون حضور نماینده‌ای از تیم ما صادر کرده است.

بیانی گفت: فدراسیون بسکتبال باید فیلم بازی را به دقت مشاهده کند تا متوجه شود که باید ناظر مسابقه و مربیان تیم حریف محروم شوند.

وی افزود: اشتباهی از تیم شهرداری یا تماشاگران سر نزده است و در پایان بازی هم ماموران انتظامی مربی و سرمربی تیم مهرام تهران را بازداشت کردند اما متاسفانه این موارد را کمیته انضباطی نادیده گرفته است.

مدیر اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره احتمال کناره‌گیری از لیگ گفت: نظر شخصی من این است که اگر فدراسیون بخواهد غیرمنصفانه به موضوع نگاه کند همان بهتر که از لیگ کنار بکشیم اما تصمیم‌گیرنده درباره تیم شهرداری، هیئت امنا یا همان اعضای شورای شهر هستند.

در هفته ششم لیگ حرفه ای بسکتبال باشگاه‌های کشور تییم مهرام تهران در گرگان موفق شد شهرداری گرگان را 84 بر 77 مغلوب کند اما درگیری‌ها در این دیدار سبب قطع بازی در چند مرحله شد و درگیری‌ها پس از پایان بازی نیز ادامه داشت و کمک مربی و سرمربی تیم مهرام تهران نیز بازداشت شدند.

با رای کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال تیم بسکتبال شهرداری گرگان از انجام سه بازی خانگی محروم و به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار