آرژانتین در دیداری خانگی مقابل پرو با تساوی 0-0 متوقف شد تا شانس این تیم برای رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه، بیش از پیش به خطر بیفتد.

کابوس جام جهانی بدون مسی؛ نزدیک و نزدیکتر!

به گزارش گلستان 24؛ دو تیم ساعتی پیش به مصاف یکدیگر رفتند که نتوانستند به نتیجه ای بهتر از تساوی 0-0 دست پیدا کنند، نتیجه ای که ممکن است باعث حضور آرژانتین در پلی آف جام جهانی و حتی عدم حضور آنها در این رقابت ها باشد.

آلبی سلسته به مصاف پرو می‌رفت که در رده چهارم قرار داشت و با کسب پیروزی در این دیدار می‌توانست وضعیت خود در جدول را دگرگون کند. با این حال حتی بازی در ورزشگاه خانگی هم نتوانست الهام بخش مسی و یارانش باشد و آنها نتوانستند قفل دروازه حریف را بشکنند.

مسی که در ترکیب قرار داشت و حضور او باعث نیمکت نشین شدن ایکاردی و دیبالا شده بود، کار خاصی از پیش نبرد و نتوانست تیمش را به اهدافش نزدیک کند. با این تساوی و با توجه به پیروزی شیلی مقابل اکوادور، آرژانتین به رده ششم سقوط کرد که در این رده حتی به پلی آف نیز صعود نخواهد کرد و حذف خواهد شد که یک فاجعه در فوتبال ملی آرژانتین محسوب می‌شود.

سامپائولی 5 تغییر نسبت به تساوی 1-1 مقابل ونزوئلا در تیمش ایجاد کرده بود. اصلی ترین تغییر بازی ندادن به دیبالا بود که در فرم فوق العاده ای قرار دارد ولی او پیش از بازی گفته بود که بازی دادن همزمان به دیبالا و مسی ریسک است. ایکاردی نیز در کنار پیزارو، آکوستا و فازیو از روی نیمکت بازی را تماشا کردند ولی بندتو در کمال تعجب از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت.

آرژانتین بازی را هجومی آغاز کرد و پرو از همان ابتدا در لاک دفاعی فرو رفت. آلبی سلسته در دقیقه 14 صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که لیونل مسی آن را از دست داد و پرو نفس راحتی کشید. رفته رفته پرو صاحب توپ و میدان شد و توانست کمی بازی را در دست بگیرد و کار آرژانتین را دشوار کند. در ادامه بار دیگر مسی در فاصله 7 دقیقه مانده به پایان نیمه اول صاحب یک موقعیت عالی بود. او با یک سانتر فوق العاده بندتو را در موقعیت گلزنی قرار داد که ضربه سر او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در شروع نیمه دوم نیز آرژانتین صاحب موقعیت خوبی بود که تیر دروازه، لیونل مسی را ناکام گذاشت. او در ادامه بازی نیز چندین بار تیمش را صاحب موقعیت کرد ولی در نهایت نتوانست کاری از پیش ببرد تا آرژانتین با تساوی 0-0 در این بازی، در موقعیت خطرناکی قرار بگیرد و حضورش در جام جهانی در هاله ای از ابهام باشد.

انتهای پیام/ ورزش سه

ارسال نظر

آخرین اخبار