تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس براساس اعلام فدراسیون والیبال از شرکت در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور کنار گذاشته شد.

 تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس از شرکت در مسابقات لیگ برتر کنار گذاشته شد+ اظهارات حامی مالی تیم

به گزارش گلستان24، محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت فناوران پردیس پاسارگاد قشم حامی مالی تیم ایرانیان گنبدکاووس اعلام کرد که تیم والیبال ایرانیان گنبد از لیگ برتر حذف می‌شود و مسابقه فردای این تیم با کاله برگزار نخواهد شد.

در نامه فدراسیون والیبال آمده است: همان‌گونه که مطلع هستید تیم والیبال ایرانیان گنبد با وایت کارت سرپرست فدراسیون وارد مسابقات لیگ برتر شد و قرار شد همانند دیگر تیم‌ها مدارک خواسته شده تا قبل از نخستین بازی تکمیل و به سازمان لیگ ارائه کند، متاسفانه تا این زمان، قراردادهای معتبر بازیکنان و کادرفنی، مجوز باشگاه، چک ضمانت و ورودیه ارائه نشده و با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و حضور تیم‌های خلق‌الساعه، تیم ایرانیان گنبد از لیگ برتر حذف می‌شود و مسابقه با کاله انجام نخواهد شد.

حامی مالی تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس گفت: علاوه بر چک 90 میلیون تومانی, فدراسیون چک تعهد یک میلیارد تومانی دارد که می تواند آن را جایگزین کند.

سلیمانی اظهار داشت: به علت فوت برادر و مجروح شدن پدرم نتوانستم چک را در مهلت مقرر پاس کنم و از سوی فدراسیون این چک برگشت خورد.

مدیرعامل شرکت فناوران پردیس پاسارگاد قشم افزود: علاوه بر برگشت چک از سوی فدراسیون, دبیر فدراسیون نامه تهدیدآمیزی را به من ارسال کردند و ضمن این تهدید, تیم گنبدکاووس را از بازی فردا محروم کردند.

حامی مالی تیم ایرانیان گنبدکاووس تصریح کرد: من یک چک 90 میلیون تومانی به جای چک قبلی از برادر مرحومم به عنوان تضمین به فدراسیون دادم، ضمن اینکه فدراسیون قبل از بازی یک چک یک‌میلیارد تومانی بدون تاریخ از من دریافت کرده است. آنان عنوان کردند که قرارداد جعلی است در صورتی که قرارداد با حضور رئیس هیئت والیبال استان بسته شده است.

مدیرعامل شرکت فناوران پردیس پاسارگاد قشم گفت: احتمال دارد بازی فردا به زمان دیگری بعد از انجام تعهد اسپانسر والیبال گنبدکاووس تغییر یابد و من, نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس و رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس در تلاش هستیم تا این بازی در زمان خود برگزار شود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار