دبیرکل انجمن کبدی تایلند :

دبیرکل انجمن کبدی تایلند ضمن ابراز رضایت از قرعه تیمش گفت: بازی مقابل ایران فرصت خوبی است تا توانایی های خود را نشان دهیم.

مقابل ایران خودمان را نشان می دهیم/ گرگان شهر زیبایی است
به گزارش گلستان 24 ؛ «سومپتاچ فونچو»  با اشاره به حضور تایلند در رقابت های کبدی قهرمانی آسیا به میزبانی گرگان اظهار کرد: تیم های مردان و زنان تایلند روز گذشته وارد گرگان شدند. ایران خود را برای میزبانی مسابقات آماده کرده و به نظرم گرگان شهر زیبایی است.

فونچو افزود: حضور در این تورنمنت فرصت خوبی برای نشان دادن توانایی های تیم تایلند است و بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از بازیکنان ما در لیگ جهانی کبدی هندوستان بازی کرده اند و از این نظر تجربه بالایی دارند.

دبیرکل انجمن کبدی تایلند بیان کرد: تیم ما در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی رتبه پنجم را کسب کرده است و امسال آماده تر از سال های گذشته هستیم.

سونچو درباره قرعه کشی و همگروه تیم کشورش با ایران گفت: از قرعه راضی هستیم و فرصت خوبی است تا در مقابل ایران خودمان را نشان دهیم.

وی تصریح کرد: صعود از گروه هدف ما است و امیدوار هستیم که بتوانیم حتی مقام قهرمانی را کسب کنیم!

لازم به ذکر است، تیم مردان تایلند در گروه دو با تیم های ایران، کره جنوبی، ترکمنستان و سری لانکا هم گروه شده است و نخستین رقیب تیم کبدی کشورمان است.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام /

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار