کبدی قهرمانی آسیا2017 گرگان

تیم ملی کبدی مردان ایران در مرحله نیمه نهائی دهمین دوره رقابت های کبدی قهرمانی آسیا 2017 گرگان با قبول شکست در برابر پاکستان از صعود به فینال باز ماند.

تیم مردان ایران از صعود به فینال بازماند

به گزارش گلستان 24 ؛  در این دیدار که ظهر یکشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، تیم ایران با وجود حمایت پرشور تماشاگران، با نتیجه نزدیک 28 بر 24 بازی را واگذار کرد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه 19 بر 8 به سود پاکستان به پایان رسید.

سوتار سرمربی ایران در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه معراج شیخ، فاضل اتراچالی، ابوالفضل مقصودلو، ابوذر مهاجر، سلیمان پهلوانی، محمداسماعیل مقصودلو و فرهاد رحیمی به زمین فرستاد.

همچنین پیش از این بازی تیم های هندوستان و کره جنوبی در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که با نتیجه 45 بر 29 به سود تیم مدعی هند به پایان رسید.

نیمه نخست این بازی با نتیجه 21 بر 14 به سود هند به پایان رسیده بود.

در حین بازی این دو تیم تماشاگران ایرانی حاضر در سالن به تشویق تیم کره جنوبی پرداختند و در پایان کره ای ها با حرکت به سمت تماشاگران از آنان قدر دانی کردند.

دیدار فینال این رقابت ها ساعت 15 امروز یکشنبه بین تیم های هندوستان و پاکستان برگزار می شود.

پنجمین دوره رقابت های کبدی بانوان قهرمانی آسیا و دهمین دوره رقابت های کبدی مردان قهرمانی آسیا 2017 از روز جمعه در گرگان مرکز استان گلستان آغاز شده و امروز یکشنبه با معرفی تیم های قهرمان به پایان می رسد.

 

انتهای پیام /

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار