سرپرست فدراسیون کبدی :

سرپرست فدراسیون کبدی گفت: در فدراسیون مستنداتی داریم که موضوع روسری سر کردن این مربی تایلندی به هیچ عنوان از سوی فدراسیون اتفاق نیفتاد و حواشی بوده که برای این مسابقات به وجود آوردند.

با مستنداتی که داریم ثابت می کنیم روسری سر کردن مربی تایلندی از سوی فدراسیون نبود

به گزارش گلستان 24؛محمدرضا مقصودلو سرپرست فدراسیون کبدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره کناره گیری اش از حضور در انتخابات کبدی گفت: «این یک تصمیم شخصی بود که از روز گذشته گرفتم و اصلا فشاری برای برکناری‌ام وجود نداشت. من خسته شده بودم و ترجیح دادم دیگر در کبدی نباشم. من کارمند وزارت ورزش و جوانان هستم و قرار است در سنگر دیگری فعالیت کنم.»

وی در پاسخ به اینکه کناره‌گیری اش به دلیل حواشی به وجود آمده در مسابقات قهرمانی آسیایی بوده است، گفت:«‌نه هیچ ربطی به آن موضوع نداشت، گاهی این اتفاقات پبش می آید. ما مسابقات را به نحو احسن انجام دادیم و فدراسیون جهانی هم آن را تایید کرد منتها برخی از افراد که مخالف ما هستند این حواشی را برای مسابقات کبدی به وجود آوردند. من 5_6 سال در ورزش بودم و همانطور که گفتم سرباز این کشور هستم و هر جا صلاح باشد قرار است خدمت کنم.»

سرپرست فدراسیون کبدی در مورد اظهارات مربی تایلندی مبنی بر اینکه فدراسیون او را مجبور کرده که روسری بپوشد، عنوان کرد:« چنین چیزی نبوده و ما هم در فدراسیون حق این کار را نداریم که به یک مربی مرد بگوییم روسری بپوشد. این مسابقات به بهترین نحو برگزار شد و خون از دماغ کسی هم نیامد اما متاسفانه برخی دنبال حواشی هستند که ما آنها را به خدا واگذار می کنیم. تمام تلاش ما این بود که کبدی در این سال ها بهترین دوران را سپری کند. در فدراسیون هم مستندات داریم که موضوع روسری سر کردن این مربی تایلندی به هیچ عنوان از سوی فدراسیون اتفاق نیافتاده و حواشی بوده که برای این مسابقات به وجود آوردند. به هر روی امیدوارم کبدی در سال های بعد شرایطش بهتر از قبل شود و روز به روز پیشرفت کند.»

وی در پاسح به اینکه سرپرست تیم ادعایی داشته مبنی بر اینکه این مربی تایلندی 4 بار در سالن با روسری حضور داشته، عنوان کرد:« چنین چیزی اصلا صحت ندارد. ما هم مقابل این دروغ ها ساکت نیستیم از کسانی که این ادعاها را کردند شکایت کرده ایم.»

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دهمین دوره مسابقات کبدی پنجم آذرماه به میزبانی ایران در شهرستان گرگان برگزار شد و حواشی این مسابقه که مربوط به روسری سر‌کردن مربی تایلندی بود به قدری مورد توجه قرار گرفت که سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار