رئیس فدراسیون کبدی:

رئیس فدراسیون کبدی با اشاره به تأیید نمایندگان فدراسیون آسیایی – جهانی از مسابقات کبدی قهرمانی آسیا، میزبانی گرگان را مطلوب ارزیابی کرد.

میزبانی گرگان برای مسابقات کبدی قهرمانی آسیا مطلوب است

به گزارش گلستان24؛محمدرضا مقصودلو امروز در حاشیه برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان، اظهار کرد: جای دارد از استاندار گلستان، اداره‎کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه‎های اجرایی و دست‎اندرکاران برای آماده‎سازی مطلوب مسابقات کبدی قهرمانی آسیا تقدیر و قدردانی کنیم.

وی با اشاره به تأیید نمایندگان فدراسیون آسیایی – جهانی از مسابقات کبدی قهرمانی آسیا، میزبانی گرگان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: محل اسکان، تغذیه و محل برگزاری مسابقات به‎نحو احسن آماده شده که این اتفاق نویدبخش برگزاری مسابقات جهانی و مهم‎تر در آینده در گرگان است.

رئیس فدراسیون کبدی با بیان اینکه برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان توسعه و تعمیم رشته کبدی را در استان گلستان به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در استان علاوه‎بر بخش ورزشی در سایر حوزه‎ها اعم از گردشگری، اقتصاد، اجتماعی و فرهنگی و ... برای کشور از جمله استان گلستان سودمند و کمک‎کننده است.

مقصودلو از برگزاری افتتاحیه مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در ساعت 17 روز جمعه (سوم آذرماه) خبر داد و یادآور شد: مراسم اختتامیه مسابقات کبدی قهرمانی آسیا ساعت 17 عصر روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار