با شعار ورزش، امید و همدلی؛

اولین دوره مسابقات والیبال کارکنان دولت استان گلستان با شعار ورزش ، امید و همدلی آغاز شد

آغاز مسابقات والیبال کارکنان دولت در گلستان

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان، اولین دوره مسابقات کارکنان دولت در سال 96 در سه گروه در مرکز استان در حال برگزاری است.
در مرحله مقدماتی مسابقات که با شعار ورزش، امید و همدلی با شرکت 10 تیم برگزار می شود ،در گروه A آب و فاضلاب – امور مالیاتی - بانک ملی و در گروه Bجهاد کشاورزی – راهداری - بنیاد مسکن و در گروه Cدانشگاه علوم پزشکی – صدا و سیما – ورزش و جوانان و دانشگاه منابع طیبعی با هم به رقابت می پردازند.
در روز نخست این رقابتها که در سالن کریم آباد گرگان برگزار شد تیم آب و فاضلاب با نتیجه 2 بر صفر مقابل امور مالیاتی به پیروزی رسید و جهاد کشاورزی از تیم راهداری دو گیم گرفت و پیروز میدان شد و در آخرین بازی روز اول علوم پزشکی 2 بر صفر صدا و سیما رو برد.
صبح امروز دوشنبه 4 دی ماه سال جاری تیم های امور مالیاتی و بانک ملی در سالن علوم پزشکی گرگان با هم به رقابت می پردازند -راهداری با بنیاد مسکن و ورزش و جوانان گلستان در اولین دیدار خود با دانشگاه منابع طبیعی به میدان میرود .
اداره کل ورزش و جوانان گلستان امسال اقدام به برگزاری مسابقات انتخابی کارکنان مردان و زنان دولت استان در پنج رشته بانوان( والیبال، تنیس روی میز ، طناب کشی ، دارت و آمادگی جسمانی ) و 6 رشته آقایان ( فوتسال ،والیبال، تنیس روی میز ، طناب کشی ، دارت و آمادگی جسمانی) کرده است .
شایان ذکر است مرحله دوم و مسابقات نهایی قهرمانی کشور قرار است در بهمن ماه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با شعار ورزش، تدبیر و غرور ملی در سه استان میزبان برگزار گردد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار