سرمربی ترکمنستانی تیم روبین‌کازان روسیه اطمینان دارد که سردار آزمون از جمله بازیکنان خارجی است که در این تیم خواهد ماند.

بردیف تکلیف سردار آزمون را مشخص کرد

به گزارش گلستان24؛ قربان بردیف در واکنش به قرار گرفتن بازیکنان خارجی روبین‌کازان در فهرست فروش به جز چهار بازیکن گفت: از میان بازیکنان لژیونر فقط سزار ناواس (اسپانیا)، کارادنیز (ترکیه)، میژو ساکتاس (کرواسی) و سردار آزمون (ایران) در تیم روبین‌کازان خواهند ماند. از سایر خارجی‌ها هم خواستیم تا با درک شرایط باشگاه به دنبال تیم جدیدی برای خود باشند.

سرمربی روبین‌کازان افزود: امیدواریم بتوانیم ۳ اردوی آماده‌سازی زمستانی را به خوبی پشت‌سر بگذاریم. موضوع بعدی ما شرایط دشواری است که به خاطر برخی از بازیکنان ایجاد شده و از آنها خواهش کردیم تا برای خودشان تیم پیدا کنند. امیدوارم این تصمیم باشگاه روبین‌کازان را درک کنند.

تیم روبین‌کازان در حالی روز گذشته راهی اردوی آماده‌سازی زمستانی امارات شد که ۴ بازیکن ترکیب اصلی به دلیل تصمیم عجیب باشگاه غایب بودند و باید به تیم‌های دیگری بروند. رضا شکاری نیز یکی از بازیکنان خارجی تیم روبین‌کازان محسوب می‌شود که با توجه به سیاست جدید این باشگاه وضعیت مبهمی دارد.

بیوگرافی سردار آزمون

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

سردار آزمون در مهر ۱۳۹۱ از باشگاه سپاهان اصفهان به روبین کازان روسیه پیوست.[۱] او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل به ثمر رساند.

وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه ۲۰۱۲ در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن ۷ گل در ۶ بازی، به مقام آقای گلی این تورنمنت دست یافت.[۲] آزمون که یکی از امیدهای ایران برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی‌روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ بازماند.[۳]

او در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در میان ملی‌پوشان ایران حضور داشت و موفق شد ۲ گل به ثمر برساند و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی به‌شمار می‌آمد.[۴]وی در اسفند ۱۳۹۳ به صورت قرضی به روستوف پیوست.[۵]

در ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ تیم ملی فوتبال ایران با گل سردار آزمون در مقابل ازبکستان بعد از برزیل و روسیه به عنوان سومین تیم جهان به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پیوست.[۶]

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار