در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گلستان عنوان شد؛

استاندار گلستان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان از معاون امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان گلستان انتقاد کرد.

انتقاد استاندار گلستان از معاون مدیرکل ورزش و جوانان
به گزارش گلستان 24 ؛  سید مناف هاشمی، بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان که با موضوع اشتغال در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بنده معاون جوانان مدیرکل ورزش و جوانان گلستان را پس از چهار ماه حضور در استان نمی‌شناسم و این یک ضعف است که این مسئول نتوانسته خودش را نشان دهد.

هاشمی بیان کرد: مدیران استانی خارج از وظایف خودشان به موضوع جوانان توجه نمی‌کنند و گزارشاتی که در جلسه داده شد را لمس نکرده‌ام.

وی افزود: باید بازدهی خوبی در موضوع اشتغال جوانان داشته باشیم و به جوانان این استان کمک کنیم که البته نیاز به عزم ملی و جدی است.

هاشمی تصریح کرد: نباید تمام کارها بر دوش وزارت کار و وزارت ورزش و جوانان باشد بلکه ۲۳ دستگاه عضو ستاد ساماندهی امور جوانان هستند و باید کاری کنیم تا جوانان به ما اعتماد کنند اما این اعتماد وجود ندارد.

وی ادامه داد: همان طور که جوانان بزرگ‌ترین ظرفیت کشور هستند می‌توانند بزرگ‌ترین تهدید هم باشند و اگر استان ما در برخی حوزه‌های جوانان آمار خوبی ندارد به این معنی است که باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

استاندار گلستان با بیان این که برخی ظرفیت‌های خالی باید با جوانان پر شوند، خاطرنشان کرد: اگر جوانان در جامعه دیده شوند می‌توانیم از آنها بهترین بهره را ببریم و دستگاه‌های استانی باید از این ظرفیت استفاده کنند.

هاشمی اضافه کرد: توجه نکردن به جوانان در حوزه‌های مسئولیتی، کارآفرینی و اشتغال بین ما و جوانان فاصله انداخته و باید اولویت ما در این سه بخش جوانان باشند تا فاصله میان ما و جوانان کم شود.

وی افزود: فرزند شهیدی که ۲۴ سال قبل پدرش را از دست داد هنوز بیکار است و چنین موضوعاتی باید پیگیری انجام شود.

وی ادامه داد: من نمی‌خواهم طوری باشد که به من بگویند شما هم مثل مسئولان قبلی شعار می‌دهید زیرا صندلی دولت را به من سپرده‌اند.

استاندار گلستان با تاکید ویژه بر ورزش همگانی گفت: خیلی از مدیران به ورزش همگانی خودشان اعتقادی ندارند و چه انتظاری می‌توان از آنها داشت؟

هاشمی افزود: برخی از فرمانداران قول کمک برای خانه جوان داده بودند اما این اتفاق نیفتاد و ممکن است در صورت ادامه این روند احداث خانه جوان به استان‌های دیگر منتقل شود.

به گفته وی، در حوزه مسکن جوانان در استان گلستان کاری انجام نشده که قابل لمس باشد.

 

انتهای پیام/

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار