تیم فوتبال پرسپولیس مقابل راه‌آهن به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسید.

 توقف پرسپولیس مقابل راه‌آهن ۱۰ نفره

به گزارش گلستان 24، دو تیم پرسپولیس و راه‌آهن در یکی از دیدارهای هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر از ساعت 16:45 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. گل‌های این بازی را مهدی طارمی (76) و محمد نوری (1+90 - پنالتی) برای پرسپولیس به ثمر رساندند و برای راه‌آهن هم رامین رضاییان (38) و امین منوچهری (79) گلزنی کردند.

نیمه اول
دقیقه 12: بازیکنان راه‌آهن در رفت و برگشت توپ و غفلت مدافعان پرسپولیس موقعیت خوبی برای گلزنی به دست آوردند که ضربه امین منوچهری از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 17: پرسپولیسی‌ها صاحب یک ضربه کرنر شدند که با ضربه سر مهدی طارمی همراه بود تا توپ از بالای سر دروازه‌بان راه‌آهن عبور کند اما مدافع این تیم توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه 26: بازیکنان پرسپولیس صاحب موقعیت مناسبی شدند و عالیشاه به همراه مهدی طارمی با دروازه‌بان راه‌آهن تنها بودند اما به جای اینکه توپ را طارمی به سمت دروازه حریف ببرد، عالیشاه این کار را انجام داد که در آفساید قرار داشت و این موقعیت هم از دست رفت.

دقیقه 30: محمد نوری از پشت محوطه جریمه شوت فنی‌اش را روانه دروازه راه‌آهن کرد اما توپ او هم از کنار دروازه به بیرون رفت و راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 38: رامین رضاییان از پشت محوطه جریمه با یک ضربه ایستگاهی توپ را از بین دیوار دفاعی پرسپولیس عبور داد و دروازه مسعود همامی را باز کرد.

دقیقه 40: فرار مهدی طارمی و عقب ماندن مدافعان راه‌آهن باعث شد تا ابراهیم کریمی روی این بازیکن خطایی را انجام دهد که منجر به دریافت کارت زرد دوم او شد تا شاگردان فرهاد کاظمی 10 نفره شوند.

دقیقه 42: ضربه ایستگاهی پرسپولیسی‌ها به دیوار دفاعی برخورد کرد و در ادامه سانتر خوبی روی دروازه شد که ضربه سر طارمی از بالای دروازه راه‌آهن به اوت رفت.

دقیقه 1+45: ضربه سر محمد نوری از روی خط دروازه راه‌آهن برگشت داده شد که در ادامه مهرداد کفشگری شوتی را روانه دروازه این تیم کرد اما بازهم راهی به دروازه نداشت.

نیمه دوم
دقیقه 47:
 پرتاب بلند اوت توسط بابک حاتمی همراه با ضربه سر علیرضا نورمحمدی بود اما این موقعیت پرسپولیسی‌ها نیز راهی به دروازه راه‌آهن نداشت.

دقیقه 52: حمید درخشان دست به اولین تغییر در ترکیب تیمش زد و با بیرون کشیدن بابک حاتمی یکی از مدافعان تیمش را کم کرد تا محمد عباس‌زاده وارد زمین شده و به قوای هجومی سرخپوشان کمک کند. در نیمه اول بابک حاتمی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرده بود.

دقیقه 58: موتومبا اولین تعویض راه‌آهنی ها بود که جای عباس محمدرضایی را گرفت.

دقیقه 60: سرمربی سرخپوشان امید عالیشاه را از بازی بیرون کشید و علی علیپور را به ترکیب تیمش اضافه کرد.

دقیقه 66: پاس در عمق خوبی که از بین مدافعان راه‌آهن عبور کرد و به علیپور رسید توسط این بازیکن به بیرون زده شد. ایگور ننزیچ، دروازه‌بان راه‌آهن نیز به دلیل تلف کردن وقت از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 68: بهترین موقعیت پرسپولیس برای گلزنی پاس خوبی بود که بنگر به عباس‌زاده داد و این بازیکن هم نتوانست توپ را کنترل کند تا به علیپور برسد اما این بازیکن هم توپ را بار دیگر به بیرون زد.

دقیقه 76: پاس خوب محسن بنگر به مهدی طارمی رسید تا این بازیکن دروازه راه‌آهن را بازی کند.

دقیقه 79: موتومبا با پاس خوبی که به امین منوچهری داد برای این بازیکن موقعیت شوتزنی ایجاد کرد و برای بار دوم به راحتی دروازه پرسپولیس باز شد.

دقیقه 81: مهدی دغاغله یکی دیگر از مهاجمان پرسپولیس توسط درخشان به بازی گرفته شد و جایگزین رضا خالقی‌فر شد.

دقیقه 1+90: رامین رضاییان با خطایی که در محوطه جریمه انجام داد به پرسپولیسی‌ها یک پنالتی تقدیم کرد که این موقعیت توسط محمد نوری تبدیل به گل شد.

به گزارش تسنیم با این نتیجه پرسپولیس 27 امتیازی شد و در رده نهم ماند و راه آهن هم

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار