تیم شهرداری گرگان در هفته نخست از دور برگشت رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال باشگاه های کشور، روز دوشنبه 17 فروردین در سالن خالی از تماشاگر، میزبان دانشگاه آزاد تهران خواهد بود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان، میزبان بدون تماشاگر

به گزارش گلستان 24، علی اصغر بیانی افزود: پس از صدور رای کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال برای تیم گرگان مبنی بر سه جلسه محرومیت از بازی های خانگی و بازی بدون تماشاچی، رایزنی هایی انجام و سه جلسه بازی خارج از خانه به یک جلسه کاهش یافت.

به گزارش ایرنا در پی مسائل و مشکلات به وجود آمده در دیدار تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام تهران از هفته ششم دور رفت رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال باشگاه های کشور، تیم شهرداری گرگان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون به سه جلسه محرومیت از دیدارهای خانگی و بازی بدون تماشاچی به همراه پرداخت 50 میلیون ریال جریمه شد.

بیانی اظهار کرد: پس آن، دیدار با پالایش نفت آبادان با نظر فدراسیون در هفته هشتم دور رفت در تهران برگزار و با رایزنی های انجام شده دو بازی دیگر در گرگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اما با توجه به نظر فدراسیون در بازی اول این دو دیدار که فردا دوشنبه 17فروردین بین تیم های شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد تهران برگزار می شود، تماشاگران حضور نخواهند داشت.

دیدار تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد تهران از ساعت 16 روز دوشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار می شود.

دیدار رفت این دو تیم 27 بهمن 93 در تهران برگزار و با نتیجه 78 بر 64 به سود تیم دانشگاه آزاد برگزار پایان یافت.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان اکنون بعد از تیم های دانشگاه آزاد، پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران با کسب 13امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

3014/1648

 

ایرنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار