چراغعلی با بیان این که به هنگام بازی این دو تیم در جایگاه ویژه حضور داشته و از نزدیک شاهد بوده است، ادامه داد: در بازی شب گذشته ما نگران اتفاقات بزرگتری بودیم و به نظر من برد و باخت اهمیتی نداشت و به لحاظ فنی بازی خوبی انجام شد.

رفتار ناظر، زمینه ساز تحریک تماشاگران بود

رییس هیات بسکتبال گرگان گفت: رفتار مغرضانه ناظر فدراسیون در بازی شب گذشته تیم های شهرداری گرگان و مهرام تهران و تحریک تماشاگران قابل گذشت نیست و فدراسیون این مساله را رسیدگی کند.

به گزارش گلستان 24، عبدالرضا چراغعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به مسائل و حاشیه های دیدار شب گذشته این دو تیم اظهار کرد: این حواشی در نشستی با مسوولان ورزش و جوانان بررسی و تصمیم گیری می شود و به فدراسیون اعلام خواهد شد.

دیدار پنجشنبه شب تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام تهران در هفته ششم دور رفت رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال باشگاه های کشور که با نتیجه 84 بر 77 به سود تیم مهرام به پایان رسیده بود، حواشی داشت که این مسائل تا سه ساعت بعد از بازی نیز ادامه یافت.

چراغعلی با بیان این که به هنگام بازی این دو تیم در جایگاه ویژه حضور داشته و از نزدیک شاهد بوده است، ادامه داد: در بازی شب گذشته ما نگران اتفاقات بزرگتری بودیم و به نظر من برد و باخت اهمیتی نداشت و به لحاظ فنی بازی خوبی انجام شد.

رییس هیات بسکتبال گرگان افزود: اما ناظر فدراسیون قبل از شروع بازی با نوع برخورد و حرکات خود و نیز نحوه برخورد با نیروی های انتظامی، جو سالن را متشنج کرد و به نظر من عامل اصلی تحریک تماشاچیان و جو نامناسب سالن، وی بود.

وی تصریح کرد: در تاریخ بسکتبال گرگان سابقه نداشته که جو سالن از قبل شروع مسابقه متشنج باشد و همه افراد بی طرف هم این شهادت را می دهند که عامل اصلی تشنج در بازی شب گذشته ناظر بازی بوده است.

رییس هیات بسکتبال گرگان در ادامه گفت: البته در جریان بازی کارهای ناپسندی هم که در ورزش منسوخ شده، از سوی برخی تماشاگرنماها دیده شد، ما هم عصبانی بودیم، اما به خود اجازه ندادیم که بخواهیم چنین فضایی را ایجاد کنیم.

چراغعلی افزود: فحاشی کردن در بسکتبال که یک ورزش دانشگاهی است، هیچ جای دفاعی ندارد اما باز هم تکرار می کنم که اتفاقاتی که در این بازی افتاد در تاریخ بسکتبال گرگان بی سابقه بود.

وی با اشاره به این که بیش از هزار نفر از هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان پشت درهای بسته سالن بودند، گفت: این گلایه را از مدیریت کلان استان هم داریم که مرکز گلستان سالن ورزشی مناسب برای چنین مسابقه ای ندارد، تماشاگر وقتی واردسالن می شود جای نشستن ندارد و ده بار جای او باید تغییر کند.

چراغعلی افزود: به نظر من بازی شب گذشته یک زنگ خطر برای مسوولان و از جمله خود من و بسیاری از افراد تصمیم گیر بود که یک تدبیری برای این سالن اندیشیده شود.

رییس هیات بسکتبال گرگان اظهار کرد: باز هم تاکید می کنم که برد و باخت این بازی مهم نبود و همه اعتقاد دارند بازی از نظر فنی خوب بود و هواداران هم راضی بودند اما حاشیه های زننده ای داشت.

چراغعلی ادامه داد: اوج این حواشی تعدی مسوولان تیم مهرام تهران به نیروی انتظامی بود و من تعجب می کنم از اینکه کادر فنی به خود اجازه می دهد که به نیروی انتظامی توهین کند.

وی گفت:بااین وجود تیم مهرام مهمان ما بود و از نیروی انتظامی درخواست کردیم که گذشت کرده و با تعهدی که به نیروی انتظامی دادند به تهران بازگشتند.

رییس هیات بسکتبال گرگان همچنین گفت: کادر فنی مهرام در کلانتری اظهار کردند که در خصوص عملکرد خود قصدی نداشته و بدلیل عصبانیت این رفتارها را انجام داده اند/ایرنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار