نمیا شکوهی نژاد بازیکن تیم آکادامی کیا در رقابت های فوتبال کشور آلمان با درخشش خود توانست در بین هزار فوتبالیست نفر اولی این رقابت ها شود.

فوتبالیست گلستانی نفر برتر تورمنت DFI آلمان شد

به گزارش گلستان24؛کشور ایران دارای استعداد های زیادی در تمامی شاخه ها است که باید این استعدادها جهت پیشرفت، پیدا و پروش داده شوند؛ تا در آینده در عرصه ملی بتوانند برای کشور افتخار بیافرینند.

آکادمی کیا به مدیریت مهدی مهدوی کیا، پیشکسوت و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با جذب استعدادهای کشور در سنین پایه قصد پرورش و شکوفایی این استعدادها را دارد و هم اکنون بازیکنان با استعداد زیادی در سنین پایه عضو این تیم می باشند.

نیما شکوهی نژاد یکی از این استعدادها است که هم اکنون توانسته در بین تیم های آلمانی و بازیکنان آلمان نام ایران را سرافراز نگه دارد.

نیما شکوهی نژاد متولد سال 1385 در شهرستان ایرانشهر از سیستان و بلوچستان است، که هم اکنون در شهر فاضل آباد استان گلستان ساکن می باشد.وی فوتبال خود را به صورت حرفه ای از باشگاه استقلال گرگان شروع کرد.

این بازیکن بعد از اینکه توانست با تیم استقلال گرگان فاتح چندین جام و افتخار در استان گلستان شود؛ برای ادامه فعالیت حرفه ای خود به باشگاه صبا تهران رفت و بعد از درخشش خود در این تیم نیز نظر مربیان آکادمی کیا را جلب و به آکادمی کیا پیوست.

نیما شکوهی نژاد علی رغم سن کم خود توانست با نمایش دادن استعدادهای خود در ترکیب ثابت تیم آکادمی کیا قرار بگیرد و هم اکنون در رقابت های dfi آلمان برترین بازیکن لقب بگیرد.

image_2018_05_17-14_13_22_987_CCv

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار