دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان گلستان گفت : پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای اعزام به مسابقات جهانی آلمان و بازی های پارآسیایی جاکارتا با حضور یک ورزشکار گلستانی از امروز شنبه در ساری آغاز شد.

ورزشکار گلستانی به تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شد

به گزارش گلستان24؛علیرضا خراسانی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : در این اردو، 16 ملی پوش استانهای کشور حضور دارند که عبدالجلیل قرنجیک تنها گلستانی حاضر در این اردو است. 
وی بیان کرد: ملی پوشان تا 7 خرداد ماه زیر نظر کادر فنی تمرین می کنند تا یک گام دیگر به شناسایی ترکیب اصلی تیم ملی اعزامی به این دو رویداد بزرگ نزدیک تر شوند.
به گفته وی؛ در پایان مرحله بعدی اردو نام نفرات اعزامی اعلام می شود که امیدواریم قرنجیک با توجه به آمادگی و تجربه قابل اتکا در این فهرست قرار گیرد. 
سامان بلاغی، میلاد خردمند، محمد محمدنژاد، علیرضا کمالیفرد، محمد صحی ، عادل طرفی، فالح عیاشی، علی کریمی، ایمان بکزاده ، امیررضا احمدی ، حسن عبدی ، حکیم منصوری، وحید سعادتپور ، علیاکبر ابراهیمی و محسن بیگدلی (زنجان)، دیگر ملی پوشان دعوت شده به اردوی ساری هستند. 
مسابقات جاکارتا سومین دوره از بازی‌های پارآسیایی است که پس از رقابت های گوانگ ژو و اینچئون؛ مرداد ماه امسال در پایتخت کشور اندونزی برگزار می شود. 
یک طلای والیبال نشسته مردان با حضور احمد ایری، آرش خرمالی و آرش قره قولپاقی و نقره زهرا دانای طوس در والیبال نشسته زنان ، راه آورد ورزشکاران گلستانی از بازی های پارآسیایی اینچئون کره جنوبی بود. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار