سرمربی تیم ملوان بندرگز نماینده گلستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی گفت: نبود مهاجم تمام کننده در راس ملوان از مشکلات این تیم است.

مشکل تیم ملوان بندرگز کمبود مهاجم است

به گزارش گلستان24؛مهدی تبیانیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شکست3بر2 شب گذشته تیم ملوان در مقابل شهرداری سمنان اظهارکرد: در این بازی در حد و اندازه تیم ملوان ظاهر نشدیم و بازیکنان نتوانستند خواسته کادر فنی را در زمین پیاده کنند.
وی افزود: بازیکنان ملوان از نظر بدنی در آمادگی بوده و اجرا نشدن تاکتیک های تیمی توسط آنان قابل توجیه نیست.
او که به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار قبلی از روی سکوها ملوان را در بازی با شهرداری سمنان هدایت می کرد، گفت: مسئولیت باخت ملوان را برعهده می گیرم ولی این تیم جوان بوده و نیاز به فرصت بیشتری دارد.
سرمربی تیم ملوان بندرگز که شاگردانش در فصل جاری تاکنون یک پیروزی و دو شکست داشته اند، افزود: اگر مدیران تیم فرصت ادامه همکاری را بدهند تلاش می کنیم تا با تصمیمات مناسب ملوان را به جایگاه اصلی آن در لیگ برتر برسانیم.
علی یعقوبی مالک تیم ملوان بندرگز نیز به خبرنگار ایرنا گفت: بازیکنان ملوان همچنان در غرور برد هفته اول رقابت ها در مقابل پارس جنوبی هستند.
وی اضافه کرد: ملوان نیاز به یک شوک دارد و برای رفع دغدغه های تماشاگران بندرگزی تصمیماتی گرفته می شود.
علی درویش متولی، میلاد درزی، حمیدرضا ربانی، وحید قلی پور، عیسی کمال غریبی، علیرضا خسروی، مهدی ابراهیمی، سعید صادقی، امیر خزایی، دانیال جهانبازی، محمد ایرجی و محمدرضا ولی پور در این دیدار برای ملوان بازی کردند.
لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در فصل جاری با حضور 12تیم درحال پیگیری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار