استقلال خوب یارگیری نکرد ودر زمین مشخص است

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: با این نفراتی که ما در زمین می‌بینیم و با توجه به لیگ 30 هفته‌ای مطمئنا منصوریان دچار مشکل می‌شود و بهتر است از بازیکنان امیدش هم استفاده کند.

بیانی: منصوریان با این نفرات مشکل پیدا می‌کند/کنعانی‌زادگان در حد استقلال نیست

به گزارش گلستان24، به نقل از فارس، شاهین بیانی در خصوص دیدار استقلال مقابل استقلال  خوزستان و شکست تیم منصوریان اظهار داشت: فکر می‌کنم شرایط جوی و دمای هوا که نزدیک به 50 درجه بود باعث شد تا این نتیجه به دست بیاید از طرف دیگر به نظرم بدن استقلالی‌ها باز نشده و شاید بدنسازی منصوریان از هفته چهارم به بعد جواب بدهد.

وی افزود: همه این مسائل به کنار؛ اما به نظر من استقلال هم در خط دفاع و هم در خط حمله مشکلاتی دارد که جدایی از بحث بدنسازی است به نظر من این نفراتی که ما در زمین می‌بینیم نمی‌توانند تا آخر فصل به استقلال کمک کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که منظورش ازاین اظهارنظر چیست، گفت: در خط حمله مشکلات بسیار زیادی وجود دارد و در خط دفاع و هافبک هم همین‌طور نفرات جدید با بازیکنان سابق که اتفاقاً تعدادشان در تیم کم است هماهنگ نشده‌اند و می‌بینید که بازیکنی مثل بختیار رحمانی و کاوه رضایی با وجود گلی که زد اصلاً به چشم نیامدند.

بیانی در خصوص عملکرد محمدحسین کنعانی‌زادگان در خط دفاع استقلال گفت: نمی‌خواهم حرفی بزنم که جدای از حرف مردم باشد. همه مردم و تماشاگران فوتبال را می‌فهمند ولی به نظرم کنعانی‌زادگان با این شرایط در حد استقلال نیست. از شما سؤال می‌کنم این بازیکنی چند بازی در استقلال باید انجام کند تا مثلاً مثل یک نفر شبیه حنیف عمران‌زاده شود. مسائل سر و صدای نقل و انتقال این بازیکن به یک طرف که ته هفته‌ها استقلال را درگیر کرده بود و طرف دیگر هم اینکه این بازیکنی که ما در زمین می‌بینیم جوابگوی قلب دفاع استقلال نیست خود منصوریان بهتر می‌داند بازیکنی که در قلب خط دفاعی بازی می‌کند باید با تجربه باشد و البته یک سر و گردن از بقیه بازیکنان بالاتر،اما کنعانی‌زادگان چنین شرایطی ندارد.

بیانی در ادامه گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: برای شما مثالی می‌زنم، مگویان 2 سال پیش و زمان سرمربیگری قلعه‌نویی کمتر در استقلال  بازی می‌کرد اما فصل گذشته همین بازیکن در اکثر بازی‌ها فیکس بود و بهترین بازیکن خط دفاع هم شد. اما الان می‌بینید که همین مگویان هم نمی‌تواند برای خط دفاع استقلال در این 2 بازی عملکرد خوبی داشته باشد. شاید برای‌تان جالب است که این موضوع را بدانید در تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس بازیکنانی موفق می‌شوند که از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان راه پیدا کنند. مثلاً رضا نعلچگر، صادق ورمزیار، خود من، مرحوم رضا احدی، مهدی پاشازاده و... اینها نفراتی هستند که از تیم‌های پایه در استقلال رشد کردند و به موفقیت رسیدند.

وی در ادامه تأکید کرد: مرتب می‌بینم که همه می‌گویند استقلال بهترین یارگیری را در نقل و انتقالات داشته است ولی چیزی که ما در زمین می‌بینیم اصلاً این موضوع را نشان نمی‌دهد. کنعانی‌زادگان با خیلی‌ سروصدا به استقلال آمد ولی در همین بازی قبل با یک اشتباه بچگانه گل مساوی حریف را رقم زد. من تماشاگر وقتی بازی را می‌بینم خیالم از خط دفاع راحت نیست و  هر لحظه می‌ترسم گل بخورم. اما تا همین سه چهار سال پیش همین خط دفاع استقلال شرایطی داشت که تماشاگر تن و بدنش نمی‌لرزید.

بیانی تأکید کرد: روی گل دوم استقلال خوزستان میثم مجیدی و یک بازیکن دیگر همزمان تکل زدند که این نشان‌دهنده عدم هماهنگی آنها است. من فکر می‌کنیم منصوریان برای هماهنگی تیمش خیلی کار دارد ولی چه بخواهد و چه نخواهد این نفرات را جذب کرده و باید تیمش را شکل بدهد.

وی گفت: من به منصوریان پیشنهاد می‌کنم از بازیکنان تیم امید استقلال بیشتر استفاده کند چون هوادار فقط قهرمانی می‌خواهد و دست منصوریان باید بازتر باشد. این نفرات جدیدی که من می‌بینم برای هماهنگی خیلی زمان می‌خواهند و ممکن است فرصت تا آن موقع از دست برود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار