دو بازیکن تیم فوتبال ساحلی لیگ برتری ملوان بندرگز با نظر کادر فنی به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی مردان دعوت شدند.

حضور دو بندرگزی به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی

به گزارش گلستان24؛رییس اداره ورزش و جوانان بندرگز روز پنجشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این اردوی آماده سازی از دوم تیرماه در مرکز ملی فوتبال ایران در تهران آغاز می شود و تا پنجم تیر ادامه خواهد داشت. 
محسن مردانی اظهار کرد: علی درویش متولی دروازه بان و وحید قلی پور مهاجم تیم ملوان، نمایندگان گلستان در این اردوی آماده سازی هستند که به ارائه توانایی های فنی خود زیر نظر ماریو اوکتاویو سرمربی برزیلی تیم ملی خواهند پرداخت. 
وی افزود : بندرگز از جمله شهرهای دارای استعداد فراوان در فوتبال ساحلی است که امیدواریم با فراهم کردن زمینه های موفقیت و پیشرفت، راه ورود ورزشکاران مستعد این شهرستان به تیم ملی و کسب افتخار برای ورزش استان و ایران هموارتر شود. 
پیمان حسینی، کامران موسی زاده، محمد داستان، مهدی شیرمحمدی، محمدعلی مختاری، امیر سالمی، فاروق پسنده، فرید بلوک باشی، مهران مرشدی زاده، محمدعلی صادقی، سعید پیرامون ،هادی فرهمند و موحد محمدپور، دیگر ملی پوشان فراخوانده شده به این اردوی آماده سازی هستند. 
ملوان بندرگز در یازدهمین دوره لیگ برتر (فصل جاری) تا هفته ششم با 9 امتیاز رتبه پتجم کشور را در اختیار دارد.
شهرستان بندرگز درغرب استان گلستان و در 42 کیلومتری گرگان واقع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار