بازی خوب و منطقی دوشنبه شب تیم ملی فوتبال ایران در برابر تیم ملی پرتغال باعث شد که مردم گرگان و برخی شهرهای گلستان برای قدردانی از تلاش فوتبالیست ها و بویژه سردار آزمون ملی پوش این استان به خیابان ها آمده و با فریاد ایران - ایران شادی کنند.

قدردانی مردم گرگان از ملی پوشان غیور ایران

به گزارش گلستان24؛مردم گرگان با جشن و شادمانی از نمایش قدرتمندانه تیم ملی در برابر تیم قهرمان اروپا قدردانی کردند و بسیاری از آنان با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران به شادی پرداختند. 
کارناوال شادی پیر و جوان گرگانی که پس از سوت پایان بازی به حرکت در آمده همچنان در محور ناهارخوران گرگان فعال است.
هم اینک در برخی خیابان های شهر گرگان بویژه در محور گردشگری ناهارخوران ترافیک شدیدی مشاهده می شود.
همچنین چند تن از شرکت کنندگان در این جشن خیابانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از ملی پوشان سختکوش ایران، ابراز امیدواری کردند که تیم ملی ایران در دوره بعدی جام جهانی نتایج بهتری کسب کند. 
حضور عوامل انتظامی در حاشیه این جشن خیابانی و در کنار مردم برای تامین امنیت این حضور گسترده و محسوس است.
آنان همچنین سعی در روان سازی ترافیک محور ناهار خوران گرگان دارند.
ایران در مرحله گروهی جام جهانی با نتیجه مساوی برابر پرتغال با آنکه از ادامه بازی ها بازماند اما به خاطر پیروزی مقابل تیم قدرتمند مراکش با نتیجه یک بر صفر و بازی شایسته مقابل اسپانیا و پرتغال زمینه ساز شادی و احساس غرور ایرانیان در سطح جهان شد. 
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال با نتیجه یک بر یک دوشنبه شب در حالی به پایان رسید که ملی پوشان کشور ما با وجود بازی خوب و تلاش بسیار از صعود به مرحله بعد بازماندند. 

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار