رئیس هئیت اسکواش استان گلستان گفت: استعدادیابی رشته اسکواش باید در پایه های دوم و سوم ابتدایی انجام شود که از مهرماه امسال این کار در مدارس استان گلستان آغاز خواهد شد.

استان گلستان امسال میزبان مسابقات بین‌المللی اسکواش

به گزارش گلستان24؛محمدرضا موسایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: مسابقات اسکواش آزاد ایران جونیور این هفته در رده‌های سنی کمتر از 9, کمتر از 11 سال, کمتر از 13 سال, کمتر از 15 سال و کمتر از 19 سال, خانم و آقا برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان استان گلستان برای حضور در این مسابقات اعزام شدند.

وی افزود: ما در رده‌های سنی کمتر از 13 سال, کمتر از 15 سال و کمتر از 19 سال امید به کسب مقام‌های اول و دوم را داریم و امیدواریم مقام‌های خوبی را در همه رده‌های سنی کسب کنیم.

استان گلستان امسال میزبان مسابقات بین‌المللی اسکواش

رئیس هیئت اسکواش گلستان تصریح کرد: در شهریور ماه امسال نیز میزبان مسابقات اسکواش نوجوانان بانوان کشور در رده سنی کمتر از 13 سال و کمتر از 15 سال در استان گلستان خواهیم بود و درباره مسابقات بین‌المللی اسکواش نیز تا هفته آینده وضعیت برگزاری این مسابقات مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در فصل پاییز و یا زمستان استان گلستان میزبان این مسابقات بین‌المللی است، تاکید کرد: برای این مسابقات بین‌المللی، با فدراسیون و سازمان برون‌مرزی وزارت ورزش برای شرکت بیشتر ورزشکاران از کشورهای مختلف, با توجه به بحث‌های منطقه‌ای و سیاسی هماهنگ خواهد شد.

حضور یک اسکواش‌باز گلستانی در مسابقات آسیایی جاکارتا

موسایی با اشاره به حضور یک اسکواش‌باز گلستانی در مسابقات آسیایی، گفت: در فروردین ماه امسال مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد و خانم شرف‌پور در این تیم 4 نفره, مقام ششم آسیا را کسب کرد و برای نخستین بار بانوان ایرانی صاحب رتبه شدند.

وی اظهار داشت: همزمان با این مسابقات, در مسابقات آسیایی آقایان در مالزی نیز آقای قاسم‌پور از گرگان با تیم ملی اسکواش, مقام سوم مشترک را کسب کرد.

رئیس هیئت اسکواش استان گلستان افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده, سهمیه آقایان و بانوان در بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص شد که از 4 بانوی انتخاب شده، خانم شرف‌پور از گلستان نیز حضور دارد که 25 مرداد ماه به این مسابقات اعزام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در مسابقات آسیایی 19 ورزشکار گلستانی در قالب 10 هیئت ورزشی, 5 تیم و 5 ورزش انفرادی حضور خواهند داشت که یک ورزشکار از رشته اسکواش است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار