سرپرست تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز گفت: اسپانسر مالی تیم فوتبال ساحلی بندرگز ۲۰۰ میلیون تومان در خرید تیم و ۵۰۰ میلیون تومان برای هزینه‌های آن کمک مالی کرده و ما از مسئولان انتظار داریم حمایت و توجه بیشتری داشته باشند.

اشتباهات داوری به تیم بندرگز ضررهای زیادی وارد کرده است

به گزارش گلستان24؛فاضل جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: امسال حمایت مالی خوبی از تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز انجام شده و توسط اسپانسر این تیم به مبلغ 200 میلیون تومان خریداری و 500 میلیون تومان نیز برای این تیم هزینه شده است.

وی افزود: شرایط خوبی برای این تیم ایجاد شده و سفرهای متفاوت حرفه‌ای و تمرینات خوب برگزار کرده و تاکنون حدود 40 درصد از تعهدات ما به بازیکنان عملی شده و 2 بازیکن از تیم ملی به این تیم اضافه شده تا این تیم تقویت شود.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز تصریح کرد: بیشتر فرصت‌های خوب در نیم فصل نخست را با داوری‌های اشتباه از دست دادیم و ضعف داوری‌ها ضرر زیادی به تیم ما وارد کرده است.

وی یادآور شد: در نیم فصل دوم 10 بازی دیگر داریم و بنا داریم در هر بازی 3 امتیاز کسب کنیم  تا در رده سوم یا چهارم قرار گیریم  و برای سال آینده و فصل آینده نیز برنامه‌های کامل و جامعی داریم که امیدواریم جزو 3 تیم نخست قرار گیریم.

جهانشاهی گفت: ما از نظر مالی مشکلی نداریم و انتظار داریم استاندار و مسئولان شهرستان, توجه و اهتمام ویژه‌ای به این تیم داشته باشند تا بازیکنان با انگیزه بیشتری, افتخارات خوبی برای استان کسب کنند.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز خاطرنشان کرد: برای نخستین سال دو تیم امید و جوانان را تشکیل دادیم که هر 2 تیم در شهریور ماه مسابقات نیمه نهایی خواهند داشت و معتقدیم این 2 تیم پشتوانه تیم ملوان هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار