اردوی تیم کشتی کلاسیک بانوان ایرانی برای حضور در رقابت های بین المللی لبنان و پیکارهای قهرمانی جهان در بندرگز استان گلستان دنبال می شود.

اردوی تیم کشتی کلاسیک بانوان ایرانی در بندرگز

به گزارش گلستان24؛سومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان از روز 20 مرداد در شهرستان بندرگز استان گلستان آغاز شده است.
بانوان کشتی گیر ایران در این مرحله از تمرینات که تا روز 29 مردادماه ادامه خواهد داشت، تمرینات متنوعی را زیر نظر «آنا واسیلنکو» سرمربی اوکراینی خود برگزار می کنند.
اعضای تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان خود را برای حضور در اولین رویداد بین المللی این رشته که روزهای 31 شهریور و اول مهرماه سال جاری در شهر بیروت پایتخت لبنان برگزار می شود، آماده می کنند.
بانوان کشتی گیر ایران پس از حضور در این تورنمنت بین المللی در اولین دوره رقابت های جهانی این رشته که اواسط آذر امسال در ایران برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.
با پیگیری فدراسیون کشتی و پس از تایید اولیه کمیسیون کشتی های سنتی و متعاقب آن کمیته اجرایی اتحادیه جهانی، موضوع کشتی کلاسیک بانوان و ضوابط و مقررات آن شهریور سال 96 در دستور کار نشست هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی در پاریس قرار گرفت.
در این جلسه پس از ارائه گزارش «فرناز پناهی زاده» نماینده فدراسیون کشتی ایران در کمیسیون کشتی و زنان، بحث های اولیه از سوی برخی از اعضای هیات رئیسه مطرح شد و در نهایت با حمایت رئیس کمیسیون کشتی های سنتی و رییسان کنفدراسیون های قاره های آفریقا، آسیا، اقیانوسیه و اروپا، کشتی کلاسیک بانوان به عنوان یکی از شیوه های کشتی تحت پوشش اتحادیه جهانی به تصویب هیات رئیسه رسید.
اسامی نفرات حاضر در اردوی تیم کشتی کلاسیک بانوان به این شرح است:
50 کیلوگرم: فاطمه محمدی شیرکلاهی (مازندران)، حدیث مرادی (کرمانشاه) و ندا رحمانی (کرمانشاه)
55 کیلوگرم: زهرا یزدانی (مازندران) و شکوفه دارابی (کرمانشاه)
60 کیلوگرم: فاطمه نیکبخت (چهارمحال و بختیاری)، زهرا دارابی (کرمانشاه) و ریحانه گیلانی (تهران)
65 کیلوگرم: میمنت قاسم آبادی (خراسان رضوی)، ساجده السادات بخشایش (یزد) و سارا اسدی (مازندران)
70 کیلوگرم: کوثر لفته زاده (اصفهان) و سحر امیریان (کرمانشاه)
75 کیلوگرم: معصومه خانلر (مازندران)، فاطمه آبیدی (فارس) و فاطمه قلیان جویباری (مازندران)

 

ارسال نظر

آخرین اخبار