دومین روز هفتمین دوره رقابت های بین المللی ووشو جام پارس در گرگان مرکز استان گلستان از صبح دوشنبه در بخش تالو و ساندا پیگیری شد.

پیگیری دومین روز رقابت های بین المللی ووشو جام پارس در گرگان

به گزارش گلستان24؛امروز در بخش ساندا از مرحله یک چهارم نهایی در چهار وزن رقابت های زیر برگزار خواهد شد:
در وزن منهای 56 کیلوگرم آشوک کومار یاداو از هندوستان در برابر هایک گاسپاریام از ارمنستان قرار می گیرد و در بازی دوم زهور احمد از پاکستان به مصاف جابر نصیریان از تیم هیات ووشو گلستان خواهد رفت.
در وزن منهای 60 کیلوگرم عبدول خانویل از پاکستان به مصاف رضا سبحانی از تیم پارس جنوبی (تیم ملی ووشو) خواهد رفت و در دومین بازی عرفان آهنگریان از تیم هیات ووشو گلستان در برابر دبیگی سینگ از هندوستان قرار می گیرد.
در وزن منهای 65 کیلوگرم فی کیراسینگ از هندوستان در برابر فرود ضفری از تیم پارس جنوبی قرار خواهد گرفت و علی محمدی از تیم هیات ووشو گلستان با خالد هوتاک از افغانستان مبارزه می کند.
در وزن منهای 70 کیلوگرم جیوان آزویان از ارمنستان با پرادپ کومار از هندوستان مبارزه می کند و محسن سیفی از پارس جنوبی در برابر کارلوس لبراهیم از لبنان قرار خواهد گرفت.
برندگان این هشت مبارزه راهی دیدارهای فینال در چهار وزن مشخص شده می شوند و رقابت های خود را همزمان با رقابت های فینال پنج وزن دیگر که روز گذشته مشخص شد، عصر دوشنبه برگزار می کنند.
همچنین رقابت های بخش تالو امروز دوشنبه در هفت فرم با حضور 26 تالوکار برگزار تا نفرات برتر مشخص شوند.
رقابت های بین المللی ووشو جام پارس از روز یکشنبه به میزبانی استان گلستان در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز و امروز به پایان می رسد.
در این رقابت ها تیم های سوئد، ارمنستان، هندوستان، افغانستان، لبنان، پاکستان، ویتنام و تیم ملی ایران (پارس جنوبی) و هیات ووشو استان گلستان حضور دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار