عبدالحکیم قره جه در پاسخ به سوال گلستان 24،

تیم نوجوانان بندر ترکمن، در رویارویی با تیم فولاد مشهد توانست این تیم را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد.

عقاب بندر ترکمن از سد فولاد مشهد گذشت

به گزارش گلستان 24، روز گذشته دور دوم رقابت ها زیر گروه نوجوانان کشور برگزار شد و تیم عقاب بندرترکمن موفق شد اولین دیدا خود را با پیروزی 2 بر 1 به پایان برسانند

عبدالحکیم قره جه سرمربی تیم نوجوانان عقاب بندر ترکمن در مصاحبه اختصاصی با گلستان24،  می گوید: قبل از بازی ما، بازی دو تیم نساجی مازندران و شهرداری بندر انزلی برگزار شد و نساجی توانست در یک بازی یک طرفه، شهرداری بندر انزلی را 3-0 ببرد.

عقاب بندر ترکمن

وی می گوید: دیروز بازی اول تیم ما بود و مقابل فولاد مشهد بازی کردیم. بازی بسیار خوب آغاز شد . نیمه اول کلا در اختیار ما بود و توانستیم در همان نیمه، گل برتری را به ثمر برسانیم.

قرجه در ادامه می گوید: با شروع نیمه دوم، حملات تیم ما هم آغاز شد و توانستیم گل دوم را هم بزنیم.  برای استراحت دادن به دو تن از بازیکنان خوب تیم مان، دو تعویض انجام دادیم . این موضوع باعث افت قدرت تیم ما شد و حملات تیم مشهد شدت گرفت.

وی می گوید: مشکلاتی که در حین بازی برای فروارد ما رخ داد باعث شد وی بسیار کم کار شود و توانایی بازی نداشته باشد. به همین دلیل قدرت خود را در حمله از دست دادیم و این باعث شد که بیست دقیقه آخر، تیم فولاد مشهد عنان کار را در دست بگیرد و به یک گل هم برسد. اما در پایان توانستیم بازی را با نتیجه 2-1 به پایان برسانیم. گل های امروز تیم ما را مهدی گل آذین و مهدی شیر سوار وارد دروازه فولاد مشهد کردند.

قرجه درباره این بازی می گوید: بازی در کل خوب بود. این اولین بازی ما بود و نیاز داشتیم بازی را ببریم. انشااله امروز هم با نساجی مازندران بازی خواهیم داشت.

وی تیم مازندران را یک تیم قدرتند می نامد و می گوید:  تیم نساجی در دور اول به عنوان تیم اول گروه خود با قدرت صعود کرد و تیم بسیار خوب و یکدستی دارد و مطمئنا ما در قابل این تیم بازی سختی خواهیم داشت. اگر بچه ها به دستوراتی که از طریق کادر فنی تیم به آن ها داده می شود عمل کنند، یقینا با نتیجه از بازی خارج می شویم.

عبدالحکیم قره جه

تیم اول این سری از مسابقات، مستقیما به لیگ برتر می رود و دو تیم که از تیم هایی که در گروه های چهارگانه دوم شده و بهترین امتیازات را به دست آورده اند هم به عنوان تیم دوم صعود می کنند.

سرمربی تیم عقاب بندر ترکمن در آخر می گوید: از مردم می خواهم از تیم ما حمایت کنند و باعث دلگرمی این نوجوانان شوند. انشالله با برد نساجی بتوانیم صعود خود را بدون نگاه به بازی آخر قطعی کنیم.

ارسال نظر

  • جزیره
    0

    دست همه شما درد نکنه
    خوب بچه های مردم رو کتک زدین
    دم حکیم قره جه گرم که به بازیکن هاش یاد داد اول لباس شخصی بپوشن بعد بازیکن های حریف رو بزنن
    ممنون گلستانی ها
    ممنون از مهمان نوازیتون
    خاک تو سر مربیتون

  • گلستانی
    0

    اقای محترم چرااینقدر دروغ میگید بنده خدا اقاحکیم دورترین شخص به درگیری بود اقای خبرنگار چرا الکی درغ مینویسی

آخرین اخبار