مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان:

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: چهارمین دوره المپیاد ورزشی امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

چهارمین دوره المپیاد ورزشی در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ بهمن طیبی ظهر امروز در دیدار استاندار گلستان با جامعه ورزش استان ضمن تبریک هفته ورزش اظهار داشت: از زمان حضور آقای مناف هاشمی به عنوان استاندار، حال ورزش استان بهتر شده و امکانات و حمایت‌های خوبی از ورزش شده است.

وی افزود: المپیاد ورزشی امسال در کشور برگزار می‌شود که البته این مسابقات در 3 سال گذشته در استان برگزار شده و چهارمین دوره آن نیز به زودی برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان اظهار کرد: نتایج این مسابقات المپیاد کشوری برای ما بسیار حائز اهمیت است و باید با همه ظرفیت در این مسابقات حاضر شویم.

طیبی گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و همه ما مکلف هستیم که کمی و کیفی فعالیت‌های خود را ارتقاء دهیم تا دشمن را مایوس کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان افزود: همه تلاش ما بر این است که بر شور و نشاط جامعه بیافزاییم  و برگزاری مسابقات ورزشی از بهترین راه‌ها برای ایجاد شور و نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

در این مراسم گرکز رئیس هیئت ورزش و جوانان آق قلا نیز به نمایندگی از مسئولان ورزش استان گفت: در حوزه تملک مجموعه‌های سوارکاری استان اقدامات خوبی شده اما بسیاری از پروژه‌های ورزشی در آق قلا و دیگر مناطق استان وجود دارد که بیش از 10 سال است که نیمه‌کاره مانده است.

اسدالله کبیر رئیس هیئت بسکتبال استان گلستان هم در این مراسم گفت: استان گلستان هنوز یک سالن ورزشی در سطح بین المللی ندارد و باید سالن 6 هزار نفری کریم‌آباد گرگان و هتل المپیک تکمیل شود.

وی افزود: ورود بانوان به اماکن ورزشی باید آزاد شود تا تنش ها و مسائل ورزشگاه‌ها کاهش یابد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار