رییس هیات بسکتبال گرگان از ثبت دومین شکست متوالی تیم شهرداری در مرحله نیمه نهایی لیگ حرفه ای و بازماندن این تیم از مرحله فینال خبر داد.

بسکتبال شهرداری گرگان از رسیدن به فینال لیگ حرفه ای بازماند

به گزارش گلستان 24، عبدالرضا چراغعلی اظهار کرد: دومین بازی مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال عصر دوشنبه بین تیم های شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد تهران برگزار شد که این بازی نیز با برتری تیم تهرانی به پایان رسید.

چراغعلی افزود: این بازی که در سالن اختصاصی دانشگاه آزاد تهران برگزار شد با نتیجه ۹۳ بر ۶۸ به سود تیم میزبان خاتمه یافت تا دانشگاه آزاد به عنوان نخستین تیم فینالیست خود را مطرح کند.

وی یادآور شد: بازی نخست این مرحله که روز گذشته (یکشنبه) برگزار شد با نتیجه ۹۶ بر ۷۸ به سود تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری از حضور ۳ بازیکن خود محروم بود خاطرنشان کرد: پویا تاجیک، بابک نظافت و محمد زارعی به علت مصدومیت نتوانستند در این بازی به تیم شهرداری کمک کنند.

رییس هیات بسکتبال گرگان باتوجه به شکست شهرداری گرگان در بازی های رفت و برگشت مقابل دانشگاه آزاد در مرحله مقدماتی، نماینده گرگان هر ۴ بازی خود برابر این تیم را واگذار کرده است و راهی مرحله رده بندی خواهد شد.

چراغعلی بیان کرد: مرحله نیمه نهایی لیگ حرفه ای بسکتبال با احتساب دور مقدماتی به صورت ۴ برد از ۷ بازی برگزار شده است که تیم شهرداری گرگان هر دو بازی مرحله مقدماتی را واگذار کرده بود.

وی در مورد حریف تیم شهرداری در بازی رده بندی اظهار کرد: تیم شهرداری با بازنده دیدار تیم های مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام (ره) برای مکان سومی تلاش خواهد کرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار