در آغاز دور برگشت لیگ برتر کبدی؛

نیم فصل دوم لیگ برتر کبدی مردان باشگاه‌های کشور از این هفته آغاز می‌شود و تیم رعد پدافند هوایی قم در آغاز این مرحله برابر نمایندگان کبدی مازندران و گلستان قرار می‌گیرد.

نماینده قم برابر کبدی کاران مازندران و گلستان قرار می‌گیرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ تیم کبدی رعد پدافند هوایی قم که قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر کبدی مردان باشگاه‌های کشور شد برای حفظ این جایگاه در تلاش برای کسب ۲ پیروزی دیگر در آغاز راه خود در نیم فصل دوم است.

نیم فصل دوم لیگ برتر کبدی مردان از روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه آغاز می‌شود و تیم رعد پدافند هوایی قم برابر تیم امید جلین گلستان به میدان می‌رود و سپس روز پنج شنبه ۲۶ دی برابر تیم هیئت کبدی ساری مسابقه می‌دهد.

نماینده کبدی قم در همه دیدارهای خود پیروز شده و تنها در یک بازی مساوی کرده است و با احتساب نتایج دور رفت، صدرنشین لیگ برتر و امید اول قهرمانی در لیگ برتر به شمار می‌رود و تلاش می‌کند صدر جدول را در بازی‌های این هفته برابر حریفان شمالی حفظ کند.

کبدی قم پس از مدت‌ها در لیگ برتر کشور حضور پیدا کرده است و بازیکنان این تیم را ترکیبی از نفرات بومی و غیربومی تشکیل می‌دهند. این در حالی است که کبدی قم پیش از این در بخش ساحلی فعالیت پررنگ‌تری نسبت به بخش سالنی داشت اما تمرکز هیئت کبدی استان قم بر توسعه کبدی سالنی قرار گرفته است.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار