معاون استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با یادآوری تلاش دولت برای حل مشکلات استان گفت: هم‌افزایی مسوولان گلستان برای شتاب در حل مسائل و مشکلات زیرساختی منطقه رو به افزایش است.

هم‌افزایی مسوولان گلستان برای حل مشکلات زیرساختی رو به افزایش است

به گزارش گلستان 24، سیدعلی مهاجر عصر امروز در نشست با کارگران مجتمع دخانیات قرق گرگان اظهار کرد: اجرای طرح‌های زیرساختی از جمله منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون، برداشتن موانع مجتمع پتروشیمی گلستان با ۹۰ هزار سهامدار و تقویت دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همسایه از جمله اثرات این هم‌افزایی طی ۲ سال گذشته است.

مهاجر به ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: برگزیدن افراد اصلح برای ورود به مجلس شورای اسلامی و وضع قانون خوب، از اثرات این مشارکت حداکثری خواهد بود.

وی با تاکید بر حفظ هوشیاری در برابر توطئه دشمنان، گفت: دشمنان تلاش دارند تا مردم ما را از راه‌های مختلف به ویژه استفاده از فضای مجازی، نسبت نظام ناامید کنند.

وزارت کشور برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را همزمان در اسفندماه سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین به سوالات کارگران مجتمع دخانیات «قرق» گرگان در حوزه های مختلف از جمله جذب نیرو و انتخاب مدیر در این مجتمع پاسخ داد.

در نشست مهاجر با کارگران مجتمع دخانیات «قرق» از جمله مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، تامین اجتماعی، فرماندار گرگان و مدیر مجتمع دخانیات استان شرکت داشتند.

مجتمع کارخانه‌های «قرق» دارای هفت هکتار وسعت بوده و اکنون کارخانه سیگارت سازی غدیر دارای چهار خط ، فعالیت سومین گرمخانه مدرن دنیا با ۱۰۰ دستگاه و کارخانه " جور و دسته بندی" تیپ شرقی توتون فعالیت دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار