نماینده مردم گرگان و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید:

سید علی طاهری، نمیانده مردم گرگان و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24:

این همه هزینه لازم نبود/در سفر های استانی بعدی بحث هزینه را مد نظر قرار دهید!

سید علی طاهری، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، در مصاحبه ای اختصاصی با گلستان 24، مردم را بهترین دستگاه نظارتی بر کار مسئولان خواند و افزود: مردم به عنوان یکی از بهترین دستگاه های نظارتی بر کار ما مسئولان اگر چیزی را ببینند و مطرح کنند معلوم است که اتفاقی افتاده است. به قول معروف هم تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه افزود: من پیامک های زیادی علاوه بر اعتراض هایی که به صورت حضوری به ما انجام می شد داشتم مبنی بر این که این همه هزینه برای استقبال سفر رئیس جمهور لازم نبود.صدا و سیما موضوع سفر را دائما مطرح می کرد و لازم هم بود تبلیغ شود و مردم هم از زمان دقیق سفر مطلع شوند.

IMAGE635208140578281250

سید علی طاهری با ذکر این که «چندین مصاحبه ازخود ما نمایندگان نیز از طریق خبر گزاری های مختلف انجام شده و از طریق رسانه ها به مردم اعلام شده بود» گفت: جناب استاندار هم خودشان این موضوع را اعلام کرده بودند. به نظر من همین اطلاع رسانی ها با یک مقدار تبلیغات معمول محیطی برای اطلاع مردم از سفر آقای رئیس جمهور کفایت می کرد. این سفر یک اتفاق عادی در استان نیست که مردم اطلاع نداشته باشند و پیگیری نکنند و نیاز به تبلیغات پر هزینه بیشتری باشد.

وی در آخر افزود: امیدواریم مسئولین مربوطه که در نهاد ریاست جمهوری برای این موضوع برنامه ریزی می کنند و مسئولین استان که از بحث ریز هزینه ها مطلع هستند، اگر این مقدار هزینه کردن غیر منطقی بوده باشد در سفر های بعدی در استان های دیگر ، این موضوع مد نظر قرار بگیرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار