سید علی طاهری، در پاسخ به سوالات گلستان 24:

«چنین فردی که نمی تواند جلوی حرف زدن خودش را بگیرد و مصالح کشور را در نظر نمی گیرد، جز هزینه و چالش برای نظام، چیز دیگری ندارد، من نمی دانم چرا آقای روحانی، اصرار دارد، با این اشکالاتی که آقای یونسی دارد، ایشان را در جایگاه مشاور نگه دارد.»

یونسی جز هزینه و چالش برای نظام نیست/ من نمیدانم چرا روحانی اصرار دارد وی بماند

به گزارش گلستان 24، این اولین باری نیست که حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی، در موضع گیری های خود، نظام را مورد هجمه قرار می دهد. وی در دی ماه سال گذشته در سفری که به استان سیستان و بلوچستان داشت، موضوع ضرورت فعالیت ستادهای انتخاباتی حسن روحانی برای مجلس دهم را مطرح کرد. پس از آن ، نشان شیر و خورشید را علی رغم مذمت این موضوع توسط حضرت امام  ، آن را ستود و تغییر نشان هلال احمر به شیر و خورشید را خواستار شد. او در اقدامی قابل تامل در جمع یهودیان به بحث سینه زنی شیعیان اشاره کرده و افزود: «فرهنگ ایران عرفان طلب است و بیشتر روح دین و مذهب را طلب می کند تا ظواهر مناسک را، اما می بینیم که گاه سینه زنی را تا پاسی از شب انجام می دهند اما زمان اندکی برای نماز اختصاص می دهند.»

یونسی

سید علی طاهری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، در پی اظهارات  اخیر علی یونسی، می گوید: « آقای یونسی از زمانی که مسئولیت گرفته است تا به حال، چندین مرتبه، مواضعی گرفته که از لحاظ منافع و مصالح کشور، اصلا هم خوانی نداشته است. طبیعتا این موضع گیری ها، به نظام لطمه می زند. خصوصا اظهارات اخیر ایشان در این اواخر، به نوعی جایگاه ایران را در منطقه متزلزل کرد و آثار تخریبی زیادی در کشور های همسایه، به خصوص کشور های عربی داشت.»

طاهری با اعتقاد به این که چنین فردی که نمی تواند جلوی حرف زدن خودش را بگیرد و مصالح کشور را در نظر نمی گیرد، جز هزینه و چالش برای نظام، چیز دیگری  ندارد، ادامه می دهد: « من نمی دانم چرا آقای روحانی، اصرار دارد، با این اشکالاتی که آقای یونسی دارد، ایشان را در جایگاه مشاور نگه دارد.»

یونسی

سخنگوی کمیسیون مجلس شورای اسلامی، معتقد است که مواضع و حرکات یونسی، مخصوصا در این اواخر نشان داد، که وی به نظام و به خصوص به آقای روحانی لطمه خواهد زد. وی می گوید: « بنابر این ما انتظار داریم که آقای روحانی در پستی که به ایشان داده است تجدید نظر کند و فردی را در این مقام قرار دهد که با در نظر گرفتن مصالح نظام، حرف بزند، اظهار نظر کند و موضع بگیرد.»

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، درباره طرح تفحص از مدیران دو تابعیتی می گوید: « نظام ما یک بار از مسئولیت دادن به فردی که دو تابعیتی است، ضربه خورده است. ما اخباری مبنی بر دو تابعیتی بودن برخی از مدیران سطح عالی کشور داریم و این که برخی از این مدیران نیز، حداقل دارای گرین کارت یا کارت سبز هستند. این به این معناست که آن ها بدون داشتن گذرنامه ، می توانند در این کشور ها رفت و آمد کنند. ما قبلا از قضیه آقای خاوری و فرار وی لطمه خوردیم و نظام نتوانسته است به وی دسترسی پیدا کند. پس چرا از جایی که قبلا آسیب دیده ایم ، مجددا نظام را مورد آسیب قرار دهیم؟ »

تفحص از مدیران دو تابعیتی

وی با بیان این که « قبلا تذکری در باب همین موضوع به آقای رئیس جمهور نوشتیم، به آن تذکر هیچ توجهی نشد و فقط یک هجمه سنگین علیه مجلس و نمایندگان انجام دادند،» می گوید: «حالا ما تحقیق و تفحص می کنیم تا آمار دقیق این مدیران مشخص شود. ضمن این که مردم مطلع شوند نسبت به آن چه که در دولت اتفاق افتاده است، انشاالله بعد از تحقیق و تفحص، پیگرد های قانونی لازم نیز انجام خواهد شد.»

 

ارسال نظر

  • جواد
    0

    آخ قربون دهنت. بابا بندازین بیرون این اقا رو بره پی زندگیش

آخرین اخبار