حسن گنجی، در پاسخ به سوال گلستان24:

عربستان مرتکب یک اشتباه بزرگ شد. اگر این حملات ادامه پیدا کند، همان طور که انصارالله یمن اعلام کرد، یمن قبرستان عربستان می شود.

«عربستان اشتباه بزرگی مرتکب شد، یمن قبرستان عربستان می شود»

حسن گنجی، مسئول آموزش و تربیت بسیج سپاه نینوای گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، می گوید: مشکلی که امروز عربستان در جهان اسلام دارد این است که، می خواهد قطب بودن و محوریت خود را حفظ کند. عربستان قصد دارد نقش آمریکا و اسرائیل را در منطقه ایفا کند و برای مستکبرین جهان خوش خدمتی کند. نقش های او باعث تشویق و ترغیب بیگانگان قرار گرفت.

وی معتقد است شکستن قیمت نفت یکی از خیانت های دولت عربستان بود که قیمت نفت را حدود شصت درصد پایین تر آمد و حتی وزیر اسبق نفت عربستان در این باره گفت اگر خودمان هم نابود شویم، باید کاری کنیم که ایران اسلامی از بین برود. گنجی می گوید: عربستان نسبت به انقلاب اسلامی و شعار های ما کینه دارد و این شعار ها روز به روز بیشتر جای خود را در دل جهان اسلام باز می کند. جنس شعار، محوریت علمای آنان و حرکت امروز مردم یمن، دقیقا همانند انقلاب اسلامی ایران است. این موضوعات برای عربستان نگران کننده است.

حمله عربستان به یمن

وی ادامه می دهد: از سوی دیگر چون یمن هم مرز عربستان است و اگر جمهوری یمن به پیروزی برسد و سرو سامان بگیرد، برای عربستان خطری بزرگ محسوب می شود. حدود هفت هزار نفر امروز در عربستان، حکومت می کنند و منابع و قدرت این کشور، بین این شاهزادگان و نوادگان آن ها تقسیم می شود.

گنجی با بیان این که عربستان اشتباه بزرگی مرتکب شد، می گوید: مردم یمن مردم انقلابی و ولایت مدار هستند و شعار هایشان برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است. اگر این حملات ادامه پیدا کند، همان طور که انصارالله یمن اعلام کرد، یمن قبرستانی برای عربستان و هر کشوری که به یمن تعرض کند خواهد شد.

حسن گنجی، مسئول آموزش و تربیت بسیج سپاه نینوای گلستان

مسئول آموزش و تربیت بسیج سپاه نینوای گلستان با اعتقاد به این که نقاط آسیب پذیری عربستان بسیار بالاست، می گوید: عربستان اهل رزم نیست، بیشتر اهل بزم است. دنبال عیش و نوش خودشان هستند. پیش بینی من این است که انشاالله اولین موشکی که از یمن به یکی از پالایشگاه های عربستان اصابت کند، هم قیمت نفت بالا می رود و هم معادلات منطقه به هم می خورد و منافع عربستان در معرض خطر قرار می گیرد. انشاالله این موضوع مقدمه ای برای سقوط وهابیت افراطی که نه مسلمانند و نه شیعه و سنی اند باشد.

وی تاکید می کند که عربستان در حمله به غزه، جنایات سنگینی داشت. گنجی ادامه می دهد:  دست او به خون مسلمانان عرب هنوز آغشته است. داعش نیز، فرزند نا خلف وهابیون افراطی است. امروز مسلمانان بیدار شدند و محور شعار مردم یمن، امروز علیه عربستان، آمریکا و اسرائیل است. مردم مسیر درست را پیدا کردند. انشاالله به جایی نرسد که جنگ ختم شود. مسلمانان غیور یمن انشاالله درسی به عربستان می دهند که در جنایات و خیانت ها، بازیچه استکبار جهان نشود.

ارسال نظر

آخرین اخبار